Foorumin etusivu Tilastot Rekisteröidy Etsi Käyttäjälista

Sekarotuiset.net:in foorumi: Arkisto Iisalmelaiset (seropit)

Kirjoittaja Viesti

Heips!

Onko lisää koirallisia lenkkikamuja/koirapuistokamuja Iisalmessa?
Etsin nyt erikseen koiranpennulleni sosiaalistumiskavereita. Pentu on sekarotuinen, pienikokoinen uros, 3kk.
On tottunut isompaan koiraani ja uroksia vain hieman pelkää, koska kodissaan uros hyökkäili sen kimppuun ja puri sitä.
Mielellään alle 3 km iisalmen keskustasta, jotta pääsen pennun kanssa tulemaan.

Myös Nuoskille kelpaa lenkkikamut, erikseen tai yhdessä pennun kanssa.

Allekirjoitus: -Tyttö joka unohti hengittää-

No morjens!
Asutko missä päin?
Itse asun taas Iisalmessa (muutin 1/2 vuodeksi Lapinlahdelle).

Tosin Sysi ei ole enää 3 kk, vaan 1v. 3kk. Mutta koirakaverit kelpaa edelleen, niin treeni kuin lenkki/leikki seuraksi. Enää ei pelkää muita uroksia tai koiria, tosin haukkuvat koirat saa epävarmaksi koska viime kesänä joutui 4 ison haukkuvat koiran hyökkäyksen kohteeksi eivätkä lopettaneet vaikka alistui. Nykyään en tiedä, alistuuko jos tappeluun joutuu, vai puolustautuuko viimeiseen asti.. Tappelunhaluinen ei kuitenkaan ole ja on sosiaalistettu ja perustottelevainen.

Millaisia koiruuksia sinulta löytyy?

Eihän tuo Lapinlahtikaan kaukana ole, itse käyn Lapinlahdella taidelukiota ja pidän koirakoulutusta 2 krt/vko (ke ja to klo 17)
Joskus omankin koiran saan otettua tänne mukaan jos on lyhyt koulupäivä.
Ensi viikolla saatan mennä Kuopioon, joten silloin ois ehkä mahdollista tavata jos jäisin ensin Lapinlahdelle? Tai sitten jos tulette joskus Iisalmeen päin

Sysi tykkää isoista koirista, niiden kanssa aina paras meininki kun saa telmiä kunnolla.. Ihan pienten kanssa ei edes leikkimään rupea vaikka itsekin on pienehkö

Huomasin just esittelystäsi että tykkäät kouluttaa koiria. Mietin että joskus voitaisiin kenties treenata yhdessä? Iisalmessa on uusi hieno treenikenttä ja tietysti muitakin paikkoja. Tai sit voin matkustaa Lapinlahdelle. Itse olen tosin ihan aloittaja, Sysi on toinen oma koirani ja ensimmäinen "tokokoirani". Mutta kiinnostus on kova ;)

Ok, no ilmoittele sitten kun olet Iisalmeen tulossa joko koulutuksen tai lenkkiseuran merkeissä

Yhdistän nämä kaksi Iisalmi-ketjua. Kaikki viestit löytyy nyt sitten tuolta. http://www.sekarotuiset.net/foorumi/36_886_0.html

Allekirjoitus: "Life sucks and then you fucking die, you know!" -Ozzy Osbourne-
<3 Spk/rtw/labukka Zera (03/03) ja löytökoira Mishka (11/03) <3
Tämä aihe on lukittu. Siihen ei voi lähettää vastauksia.
Paikalla on: 1 vierasta ja 1 jäsentä (Jamesi) Eniten käyttäjiä paikalla: 84 (11 Maalis 2010 11:32)