Foorumin etusivu Tilastot Rekisteröidy Etsi Käyttäjälista

Sekarotuiset.net:in foorumi: Arkisto avautumista

Kirjoittaja Viesti

Äiti kertoi juuri, että pikkuveikka 9v oli käynyt ilman lupaa taluttelemassa tällä hetkellä kultsun kokoista leo-pentua ja päästänyt sen keskustassa irti. Pentu on onneksi vielä sen ikäinen+ rauhallinen ja tasainen ettei ollut lähtenyt veljen viereltä minnekkään, mutta sai veikka ihan kivat huudot kuulemma. Argh! toivoton kersa tuo kuopus Karsellut taas hopeanuolia ja myrsky-elokuvaa liikaa. Jos se ei ole pahanteossa niin on maailman kirjat sekaisin.
Äitikin sanoi, että täytyy saarnata todella paljon siitä mitä voi tapahtua, jos hän yksin lähtee koiran kanssa jonnekkin varsinkin sitten, kun se on aikuinen. Ei tuollaisella rääpäleellä ole enää mitään mahdollisuutta hallita sitä melkeimpä nytkään, jos tilanne tulee eteen.

Allekirjoitus: Hane (ranskanbulldoggi+husky/karhukoira)
+Maatiaskisut Alma,Jore ja Peppi

butter
Hui..Ymmärrän kyllä että huolestuttaa.. varsinkin jos noin vastuuttomasti päästää koiran irti, voihan se olla että koira näkee jotain mielenkiintoista ja juoksee vaikka auton alle tms.

Itse taisin olla kuudennella kun meille tuli ensimmäiset isot koirat. Pennusta asti koirien kanssa olin ja kahta isokokoista kulettelin yksinäni lenkillä. Mutta olin koirien kanssa käynyt koulutukset ym yhdessä ja en koskaan ole ollut kovin pienikokoinen, niin pärjäsin kyllä

Ja hopeanuoli on mahti sarja ;) t:minna 28 !!

Allekirjoitus:

Minsku: Ja hopeanuoli on mahti sarja ;) t:minna 28 !!

Jep löytyyhän ne meiltäki kaikki saan siitä tunnarista vieläkin kylmiä väreitä.

Allekirjoitus: Hane (ranskanbulldoggi+husky/karhukoira)
+Maatiaskisut Alma,Jore ja Peppi

Otteko kattonu siihen liittyvän jatko sarjan WEED kertoo Ginin pojasta. Seki on hyvä.

Allekirjoitus: Niki - Rotman tai doberweiler synt.10/2008
Älä rakasta mitään omanasi <3

Ketju tuli täten täyteen. Uutta keskustelua siten tänne.

Allekirjoitus: Maailma on olemassa vain sinun silmissäsi - sinun käsityksessäsi siitä.
Voit tehdä sen niin suureksi tai pieneksi kuin haluat."

Albert Camus
Tämä aihe on lukittu. Siihen ei voi lähettää vastauksia.
Paikalla on: 1 vierasta ja 0 jäsentä Eniten käyttäjiä paikalla: 84 (11 Maalis 2010 11:32)