| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
YLEISKETJU KAIKILLE PENNUN ODOTTAJILLE!
Moikka!! Löysin tieni tänne foorumille Ensi viikolla olisi pentue syntymässä ja mä odotan siitä kovasti pentua. Eli bokserin ja labradorinnoutajan risteytyspennusta on kyse. Onkos muita pennun odottajia? Ja kokemuksia kenelläkään tällaisesta risteytyksestä?
Vielä kun malttaisi pari kuukautta odottaa..... 
|
| Allekirjoitus: |
"Sydämet tarvitsevat ystäviä" |
|
|
Kyseisestä risteytyksestä ei ole hirveästi kokemusta, mutta sen olen huomannut että labbiksen geenit saavat koirasta aika vilkaan -eli kandee varautua oikeaan duraceliin. Tuttavalla ollut boksereita ja leikkimällä ne kouluttanut muotovalioksi asti eli vilkkautta vissiin löytyy myös sieltä
Tsemiä odotteluun!
|
"Labrott" Aatu 3/2006
- Koira on hymy ja heiluva häntä. Se mitä on niiden välissä, ei ole niin oleellista. - |
|
|
Kiitos! Pennut syntyivät viikko sitten. 11 pentua tuli vaikka narttu on tosi pieni! Mutta niistä ikävä kyllä osa kuoli. Pennut on mustia ja kuono näyttää olevan ruttu Eli voi tulla aika hauskan näköisiä otuksia.Lyhyt karva vissiin tulossa. Ja kyllä joo, virtaa varmaan löytyy, heh. Saa nähdä mitä siitä sitten tulee! Kuvia on jo otettu ahkerasti 
|
|
|
Kuulostaa kyllä suloiselta Onnea uudesta perheenjäsenestä!
Tämä ketju voitaisiinkin pyhittää pennunodottajille, niin ei tarvitse sitten muiden avata aina uuden pennun kohdalla uutta ketjua.
|
Kisu, leonberg-pyreneittenmastiffi synt. 9/06 |
|
|
Kiitos kiitos Osasin vihdoin tuohon laittaa kuvankin! Mutta pientä palleroa odotellessa.. Kyllä tuntuu että aika matelee vaikka pentuja pääseekin lähes joka päivä katsomaan jos haluaa.
|
|
|
Meillä on bokseri, pystykorva, labbis. Ja vielä mustavalkoinen! Todella mukava koira on. Pentuna kuono oli vähän ruttu, mutta ei enää. Tai ei se pentuna ruttu ollu mut paljon lyhyempi ja sillee...
|
Labbradorinnoutaja-suomenpystykorva-bokseri tyttö Tessa<3 |
|
|
Miten eri rodut näkyivät luonteessa, mikä rotua muistutti eniten? Vielä sellainen 2 viikkoa niin saan pennun kotiin. Saa nähdä millainen riiviö siitä kehittyy....
|
|
|
Hei!
Ensimmäinen viesti tälle foorumille:
Meille on tulossa parin viikon päästä urospentu, jossa emä on saksanseisoja ja isä on mix (eniten lapinkoiraa). Kauhean vaikeaa on odottaa, kun aika on suorastaan madellut. Onneksi loppusuoralla ollaan.
Jos jollain on jotain kokemuksia vastaavista yhdistelmistä, kuulisin mielelläni niistä. Netissä en ole sellaisiin vielä törmännyt. Täällä tulen enemmänkin varmaan pyörimään tulevaisuudessa.
|
|
|
|
Tervetuloa vuan Rontti. 
|
Maailma on olemassa vain sinun silmissäsi - sinun käsityksessäsi siitä.
Voit tehdä sen niin suureksi tai pieneksi kuin haluat."
Albert Camus |
|
|
Mukavaa kuulla olet varmaan ihan täpinöissään, on se niin ihanaa vaan.
Meillekin on nyt sitten tilattu koiruus ja täältä kotisivuiltani hiukan voi arvailla millainen
|
|
|
|
Hei!
Meille on tulossa parin vkon päästä sakemanni-kultsu-boxeri-aus.paimenkoira mix pentu Jännä nähdä minkänäköinen pikkuisesta tulee isona.
|
Jaloissa säästetty,korviin käytetty |
|
|
No joo, voi tulla ihanan persoonallisennäköinen, niinku tuosta pennusta mikä meille tulis...syntyy noin 2 viikon sisällä, jännää kyllä.
|
|
|
|
Aika tuntuu menevän kauheen hitaasti kun on jotain kivaa mitä odottaa
Poju hauva: Tosi nättejä nuo sun pennun vanhemmat, varsinkin isukki
|
Jaloissa säästetty,korviin käytetty |
|
|
On nuo joo kyllä ihanannäkösiä, tänään menen tutustumaan tuohon emohauvaan
jänskää kyllä, voi olla että viikon päästä jo on syntyneet
|
|
|
|
Hei. Kirjoitan ekaa kertaa tähän aiheeseen. minulla olisi 4vk niin meidän vauva tulee kotiin. rotuja siinä on berninpaimenkoiraa,kultsia,pk collieta ja bordercollieta. ei jaksaisi yhtään oottaa.
|
eläimistä elämän iloa |
|
|
Joo en oo kyllä enää odottaja, kun vaavi kotiutui tossa lauantaina...On vaan ollut melkoista säpinää nyt pari päivää Ronja meillä otti tulokkaan hyvin vastaan ja varovasti on jo pitänyt yrittää leikkiäkkin keskenään...Ronjan kaveriksi tuli sileäkarvainen noutaja.Olihan se viimeinen viikko varsinkin melko tuskaa odotella, mutta eipäs tarvitse enää..Kaikille niille jotka vielä pentua odottelee saapuvaksi pieni vinkki;)NAUTTIKAA vielä rauhasta ja hiljaisuudesta ja kiireettömyydestä kun voitte...se on sitten ohitse kun pentu saapuu;)
|
Me kaksi.. |
|
|
Sainpa tuossa juuri tietoa, että 8 viikkoinen Enni-vauvva saapuu kotikotiini (eli vanhempieni luo) lauantaina! Ollaan pikkusiskon kanssa haaveiltu gordoninsetteristä jo useampi vuosi ja nyt se vihdoin ja viimein tulee Kyllä jänskättää ja huomenna ostamaan vauvvatarvikkeita 
|
Kifu <3 Rosca <3 Jusu <3 Kiki |
|
|
Heips
Olen sama kuin Poju hauva mutta tänään pentujen syntymän kunniaksi vaihdoin nimimerkkiäni
ihania pentuja tosiaan tuli, ainakin yhdessä on vähän valkoista mutta muuten tummia. Näistä 4 poikaa ja yksi tyttö, niin meille taitaakin tulla poikapentu sitten.
|
3 kissaa, lapsia ja Lapinporokoira. |
|
|
Moips! meillekin on tulossa nyt pentuja. Emä on bokserin, rotteilerin ja ajokoiran sekoituus kun taas isä on tanskandoggi, pentujen pitisi syntyä 23.10.2007, ultrassa näkyi ainakin seitsemän pentua...joten lähetä vaikka sähköpostia minulle jos olet kiinnostunut 
|
Kolme koiraa kani ja poni :) |
|
|
Mulle on tulossa n. 3 viikon päästä vauva =) kauheeta tää odotus...
muuten, kun kävin kattoon niitä pentuja, ne oli 4-viikkosia, ja niillä oli tosi lyhyt häntä..(10cm?) tuleeko siitä joku mini häntä, vai nouseeko kippuralle.. äippäkoiralla oli kyllä pitkä ja paksu häntä.. isällä ilmeisesti ollu kippura häntä...
|
T/10/07 ja pötykkä. Ei minäminäminä, vaan mememe :) |
|
|
hallootaa ? 
|
|
|
Jos penut on ollu vasta neljän viikon ikäisiä, niin eihän niillä nyt mikään pitkä häntä vielä olekkaan Omalla pennulla, joka nyt kolme ja puoli kuukautta oli tosi lyhyt häntä noin pienenä, mut kyllä se siitä pikkuhiljaa venyy.Ei sillä ollut tuon pitempi kun oli neliviikkoinen..Elikkäs älä turhia murehdi, kyllä se häntä kasvaa.Sitähän ei sitten voi vielä sanoa kasvaako kippuraan vai suoraksi, mutta sepäs onkin X:ien mystisyys...Ikinä kun et tiedä tarkkaan mitä tulet saamaan Onnea uuden pennun johdosta ja kärsivällisyyttä sen odotukseen!
|
Me kaksi.. |
|
|
Hih, sepä seropeissa viehättääkin, kun koskaan ei tarkkaan voi tietää, mitä tulema pitää ja kiitti 
|
|
|
Onnea vaan kaikille uusille pennun omistajille ja myös niille pennun odottajille Odottavan aika on pitkä, myös pennun odottamisessa, mutta odotus kyllä palkitaan, kun oma pikku pallero saadaan kotiin ;)
|
Elvis - jämtlanninpystykorva & suomenlapinkoira
Bella - kultainennoutaja, labradorinnoutaja & berninpaimenkoira
+ maatiaismirrit |
|
|
Joo, eli munki kulta on nyt kotiutunu. Ja häntä oli kasvanu mutta taitaa siitä kippura häntä tulla..
|
|
|
Onnea Huge pikkuisesta!
|
|
|
Ihan järkyttävä pentukuume! Ja mieskin näyttää jo vihreää valoa, jos sopuhintaan jostain mukavalta kuulostavan pennun löydän. Toisaalta taas houkuttelee oottaminen ja Kisulle sulhasen etsiminen...
|
|
|
Mulla on kanssa pentukuume. Nyt se vielä oikein vahvistu, kun oli siskon pentu hoidossa. Enni oli ihana ja tuli Kikin kanssa hyvin toimeen <3. Mies pitäisi vielä saada suostuteltua, että ihan hyvin voitaisiin vielä yksi pikku vauvva ottaa 
|
|
|
Minkälaisesta pennusta Hennna haaveilee?
Mun ainainen haave on mastiffi, mutta ei nyt just oo 1500 euroa laittaa koiraan ja maksaa lisäks kaikki muut koirasta tulevat kulut. Toisaalta oon hullaantunu melkein kaikkiin jättirotuihin, joten mahollisesti joku sekotus vois olla seuraavakin koiruli 
|
|
|
Oon miettiny hovawarttia, cockeria, bretonia ja settereitä... Heti kun itelleni selkiää vähän, että missä sitä tulevaisuudessa tullaan asumaan ja mitä tekemään niin sitten varmasti tuo rotuvalintakin helpottuu. Hoffia oon miettinyt pidemmän aikaa, mutta en sitten tiedä onko se kuitenkin liian vaikea minulle, kun enemmän oon kanakoirien kanssa ollu tekemisissä.
|