| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
onkos tää juttu edenny minnekkään?kellään uusia ideoita yms.??
|
| Allekirjoitus: |
Dogo/saku/hiski/staffi/labbis mix
Pieni sylivaavi <3 |
|
|
Tervehdys, pitkä aika kun olen täällä pyörinyt viimeksi täällä. Koulu kiireitä enimmäkseen, opiskelen nnykyään audiovisuaalisella puolella ja nyt tuli mieleen yhtä koulutehtävää vääntäessäni tämä asia...
Eli tehtävänäni olisi tehdä näyttävät ja toimivat nettisivut, tapahtumalle/yhdistykselle tai kerholle.... Kyseessä on siis leikkimieliset sivut, mutta ajattelin, jos homma onnistuu ja olen itse tyytyväinen ja opettajani hyväksyy idean niin sivut voivat toimia (ainakin väliaikaisesti) Suomen sekarotuisten koirien kotisivuna.
Ainakin, mitä nyt olen lukenut viestejä läpi niin jäseneksi haluavia ainakin on... Ja kun sanaa levittää eteenpäin, niin luulisi noita Suomesta seropien omistajia löytyvän pilvin pimein. Itse en ole päässyt ry asiassa yhtään eteenpäin syystä tai toisesta, jos nyt oikein luin niin yrityksen rekisteröiminenkin maksaa jonkun verran.. Tämän voi toki ottaa myöhemmin takaisin pienellä vuosittaisella jäsenmaksulla, jonka ei todellakaan tarvitse olla varmaan kuin 5 - 10 € (jopa vähemmänkin, jos jäseniä löytyy).
Ja hyvät ihmiset, tämä on nyt pientä tilittämistä, mutta kun meille avi-opiskelijoille tästä niin paljon toitotetaan ihan yleis-sivistyksenä: SANA "LOGO" EI TARKOITA SITÄ YRITYKSEN KUVAA JOKA KAIKKIALLA NÄKYY!! SE ON YRITYSTUNNUS! LOGO ON YRITYKSEN TEKSTI!!! Kiitos...
PS. Kannatan Suomen Sekarotuiset Koirat RY nimikettä.
|
|
|
|
Ehdotuksia:
Nuorisojäsenille (alle 18-vuotiaat) erikseen rekisteri?
Jokaiseen lääniin oma puheenjohtaja niin saataisiin mahdollsimman laajalle kaikki tapahtumat ym.?
|
STFU n00b |
|
|
Jos nyt ei yritystä perustettas vaan Yhdistys
Tuo jokaiseen lääniin oma puheenjohtaja on ihan harkittava asia..
Ja täällä ollaan edelleen valmiina puuhaamaan asian eteen sikäli mikäli joku muukin on
|
Mimmi AjokoiraXlabbis 5.5.07 |
|
|
Täältäkin löytyy kiinnostusta.
|
Kelmi (holsku/mali)
Sesi (paperiton mali)
Nahkakorvat Tiltu, Vinku-Iita ja Pulla |
|
|
Shamalain viimeisin kuva tosi hieno! Itse lisäisin joukkoon vielä "korvavammaisen", esim. toinen korva pystyssä ja toinen lurpalla.
Nimiä kun mietin, niin tuli mieleen Suomen Piskit eli SuPi. Siis ihan vitsillä. SuS on oikein hyvä.
Olisin innostunut toiminnastakin, esim. talkoohommista. Yhdistys- ja seuratoiminnasta mulla ei ole mitään kokemusta, mutta olen nopea oppimaan. Tällä hetkellä irl-toiminta on mulle vaikeaa, kun ei ole autoa ja asunkin täällä korvessa. Toki Ikaalisten seudulla jos jollain on halukkuutta toimintaan, niin mukaan kyllä lähden. Autottomuutta tosin ei näillä näppäimin tarvi enää kauan kestää, sitten on paremmat mahdollisuudet osallistua.
|
Kelmi (holsku/mali)
Sesi (paperiton mali)
Nahkakorvat Tiltu, Vinku-Iita ja Pulla |
|
|
Kelmiys: Nimiä kun mietin, niin tuli mieleen Suomen Piskit eli SuPi
Toi olis aivan mahtava Ite tosin tykkään enemmän rakki -sanasta, kun piskistä. SuRa ei tosin ole läheskään niin toimiva, kuin SuPi.
|
Donna, kultainennoutaja/karjalan karhukoira cocktail 7.2-03
Rontti, saksanpaimenkoiracocktail -09 sekä pikkusakki. |
|
|
Mie oon ihan kympillä mukana täällä Porvoon tienoilla. Yhdistys kuulostaa paremmalta.
Tästä tulikin mieleeni ns. yhteislenkit voisi olla aika kivoja Saisi koirut haistella ja omistajat puhua. Tai miksei ihan vapaana samanlainen tilaisuus... Jotain tämän tapaista voisin haluta yhdistyksen toimiintaan.
Ja tietysti jos Zora on tekemässä nettisivut niin ihmeessä sitten ne käyttöön... 
|
Niki - Rotman tai doberweiler synt.10/2008
Älä rakasta mitään omanasi <3 |
|
|
rotja81: Jos nyt ei yritystä perustettas vaan Yhdistys
Hah hah, tuo ry jäi ilmeisesti mieleen päälle tuosta yritys/yhdistys/seuratunnuksesta.
Minä vielä setvin tätä asiaa opettajani kanssa. Ainakin aluksi, minun pitää tehdä kaikki itse, mm tunnukset sun muut, mutta myöhemmin kunhan ne siirretään serverille (jollekin muulle kuin koulun omalle...) niin ne voidaan muokata kuten halutaan. Pitäisiköhän pitää jonkin näköinen yhdistystunnus (myönnetään, kuulostaa aika viralliselle, mutta oikeaoppiselle... ) kilpailu näin alussa...
|
|
|
|
No niin, etenisiköhän tämä pikku hiljaa...
URL Joten juu, pieniä rajauksia/pakollisia asioita oli tämän koulu projektin yhteydessä, esimerkiksi nuo iframe ikkuna ja painikkeet, jonka päälle vie hiiren niin painikkeen pitää muuttua. Alkuvaiheessa vielä, laitoin vain nettiin, että näen itse mitä kaikkea pitää vielä korjata ja mitä lisätä.
|
|
|
|
En tiedä, onko ketjussa jo mainittu, että Etelä-Suomen Seropit ry on jo toiminnassa. Porukka on aktiivinen, vaikka asioita hoitaakin vain muutama ihminen. Aktiivisten ihmisten löytäminen joka läänistä voi olla aika haastavaa.
|
http://remupetteri.blogspot.com/ |
|
|
No onko tälläinen olemassa ja miten on lähtenyt käyntiin? 
|
|
|
|
Aktiivinen ihminen jokaisesta Läänistä josta vain on mahdollista, aluksi ei varmaan kaikkialle saada, mut Kyllä moni voi innostua mukaan kunhan alkukankeudesta päästään. Minä ainakin voin olla mukana niin paljon kun koulu vain antaa aikaa myöten Mielelläni lenkkejä, treenejä yms. olisin mukana järjestämässä!
|
|
|
|
Joo minäkin ilmoittaudun mukaan vapaaehtoiseksi. Kun vaan nyt tietäisi millä mallilla tämä asia on? Jollakin tavalla olisi hyvä saada toiminta käyntiin. Aluksi pienin askelin. Kliseemäisesti tärkeintä on laatu eikä määrä. Olen ollut aika monessa yhdistyksessä hoitamassa erinäisiä tehtäviä, joten uskon että musta voisi olla apua kaiken byrokratisten asioiden hoitamisesta.
|
|
|
|
Kiinnostusta löytyy täältäkin 
|
|
|
|
Olen mukana
|
|
|
Mukana niin paljon kun mahdollisuta.
Koska olen ollut E-SS ry'ssä perustamisesta lähtien ja sanoin jo silloin hallituksen jäsenille asioita mitä ei toimi ja mitä pitäisi tehdä. Mutta eivätpä he alaikäistä uskonut. Muunmuasssa E-SS ry otti hoitaakseen vaan sen Etelä-suomen, missä ei ole järkeä. Ja yksi isoin moka mielestäni heillä oli se, että he järjestävät tapahtumia juuri vain pääkaupunkiseudussa. Syystä että siellä on eniten jäseniä. Ei tainnut heillä käydä mielessä, että niitä jäseniä sattuu muuallakin olemaan, vaikka sitäkin koitin heille selittää.
Onneksi täällä ollaan keksitty monia niitä asioita, mitä itsekin olen ajatellut että pitää olla.
|
|
|
|
Nuo Zoran tekemät sivut on jo loistava alku jotain kongreettista on tapahtunut.
Nyt kun saatais vielä läänikohtaisen puuhamiehet/naiset niin päästäs eteenpäin mahdollisesti. Mä voisin ottaa vanhan läänijaon mukaisen keski-suomen hoitaakseni.
Huudelkaa nyt muutkin että mistäpäin suomea ootte mukana niin saatais hieman kartoitettua mistäpäin kukakin on.
Keski-suomen väen kanssa voitas treffata vaikka jyväskylän koirapuistossa / yhteislenkillä jossain vaiheessa huhtikuuta miten nyt kullekkin sopii 
|
Mimmi AjokoiraXlabbis 5.5.07 |
|
|
Itä-uusimaan alue.
|
|
|
"Unenpuutteesta kärsivänä hihittelin ajatukselle: Marttayhdistysten tapaan Hurttayhdistykset. Mutta ei vaineskaan."
hhohoh, miten olis "Hurttakerho" !! D hei ihana ajatus tää, mukana ollaan yhen seropin kanssa 
|
|
|
|
Olisi kyllä mukava tämmöinen. Varsinais-Suomessa itte ollaan.
Pitäisi kuitenkin tehdä niin, että ne jotka haluaisivat olla yhdistystä perustamassa, kokoontuisivat fyysisesti johonkin paikkaan kokousta pitämään. Yhdistyksen perustamiskirja pitää kirjoittaa ja allekirjoittaa.
Sitä ennen voisi olla hyvä tietty miettiä yhdistyksen nimi, ja tunnus. Ja että mitä varten yhdistys perustetaan? Mitä se tarjoaisi? Ja miten sen kaiken saisi toimimaan Suomessa, joka on kuitenkin aika laaja muutamalle vapaaehtoiselle.
Ja pohtia esityslistaa ennen varsinaista kokousta.
Haastetta kylliksi, mutta ei mahdottomuutta!
Kivi
|
Ai, siis tää on Kätchu, kääpiösnautserin ja chihuahuan risteys; Tyyne Tornaado Ha Tikva <3 |
|
|
Löysin tämän foorumin nimenomaan etsiessäni sekarotuisten koirien yhdistystä! Olin aikeissa perustaa sellaisen ITSE, jos en löydä. Mielestäni sellainen pitäisi ehdottomasti olla. Suomen kennelliitto dominoi koko koiraharrastusta Suomessa, ja sekarotuiset ovat siitä aivan ulkona. Ei sellainen peli vetele. Kennelliitto esittää, että koiranomistaja on vastuuntunnoton, jos ostaa rekisteröimättömän koiran. Mitä niille rekisteröimättämille suloisille pennuille ja tuleville parhaille ystäville sitten pitäisi tehdä? Tahdon seropien etuja ajavan järjestön!
Zoran sivut ovat erittäin hyvät. I'm totally in!
|
Hännänheilutuksia Nitalta! |
|
|
minäkin olisin innolla mukana (satakunta, Pori)
|
odottelee omaa pikkuista <3 |
|
|
Pohjois-Pohjanmaalta yks ehdottoman kiinnostunut! 
|
|
|
|
Itse olisin myös innolla mukana kyseisessä toiminnassa täältä Salon suunnilta.
Mahdollisuudet liikkua paikasta toiseen ovat hyvät, mutta onko tällainen homma pyörimässä?
Niin ja mielestäny Zoran tekemät sivut olivat todella hienot! 
|
|