| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
onkos tää juttu edenny minnekkään?kellään uusia ideoita yms.??
|
| Allekirjoitus: |
Dogo/saku/hiski/staffi/labbis mix
Pieni sylivaavi <3 |
|
|
Tervehdys, pitkä aika kun olen täällä pyörinyt viimeksi täällä. Koulu kiireitä enimmäkseen, opiskelen nnykyään audiovisuaalisella puolella ja nyt tuli mieleen yhtä koulutehtävää vääntäessäni tämä asia...
Eli tehtävänäni olisi tehdä näyttävät ja toimivat nettisivut, tapahtumalle/yhdistykselle tai kerholle.... Kyseessä on siis leikkimieliset sivut, mutta ajattelin, jos homma onnistuu ja olen itse tyytyväinen ja opettajani hyväksyy idean niin sivut voivat toimia (ainakin väliaikaisesti) Suomen sekarotuisten koirien kotisivuna.
Ainakin, mitä nyt olen lukenut viestejä läpi niin jäseneksi haluavia ainakin on... Ja kun sanaa levittää eteenpäin, niin luulisi noita Suomesta seropien omistajia löytyvän pilvin pimein. Itse en ole päässyt ry asiassa yhtään eteenpäin syystä tai toisesta, jos nyt oikein luin niin yrityksen rekisteröiminenkin maksaa jonkun verran.. Tämän voi toki ottaa myöhemmin takaisin pienellä vuosittaisella jäsenmaksulla, jonka ei todellakaan tarvitse olla varmaan kuin 5 - 10 € (jopa vähemmänkin, jos jäseniä löytyy).
Ja hyvät ihmiset, tämä on nyt pientä tilittämistä, mutta kun meille avi-opiskelijoille tästä niin paljon toitotetaan ihan yleis-sivistyksenä: SANA "LOGO" EI TARKOITA SITÄ YRITYKSEN KUVAA JOKA KAIKKIALLA NÄKYY!! SE ON YRITYSTUNNUS! LOGO ON YRITYKSEN TEKSTI!!! Kiitos...
PS. Kannatan Suomen Sekarotuiset Koirat RY nimikettä.
|
|
|
|
Ehdotuksia:
Nuorisojäsenille (alle 18-vuotiaat) erikseen rekisteri?
Jokaiseen lääniin oma puheenjohtaja niin saataisiin mahdollsimman laajalle kaikki tapahtumat ym.?
|
STFU n00b |
|
|
Jos nyt ei yritystä perustettas vaan Yhdistys
Tuo jokaiseen lääniin oma puheenjohtaja on ihan harkittava asia..
Ja täällä ollaan edelleen valmiina puuhaamaan asian eteen sikäli mikäli joku muukin on
|
Mimmi AjokoiraXlabbis 5.5.07 |
|
|
Täältäkin löytyy kiinnostusta.
|