Foorumin etusivu Vastaa Tilastot Rekisteröidy Etsi Käyttäjälista

Sekarotuiset.net:in foorumi: Pulinapalsta Höpötysketju 3

Kirjoittaja Viesti

^ Harvemmin se tosiaan koirassa vika on. Välillä kyllä tuntuu, että olisi huomattavasti mukavampi olla, kun syyttäisi vaan täysillä ääliö koiraa eikä omatunto kaivelisi yhtään.

Allekirjoitus: Hane (ranskanbulldoggi+husky/karhukoira)
+Maatiaskisut Alma,Jore ja Peppi

Jei,enää huominen koulua ja sitten alkais 2 viikon tettikerrassaan ihanaa

Allekirjoitus: Dogo/saku/hiski/staffi/labbis mix
Pieni sylivaavi <3

Tämä tyttö on ollut nyt melkein kk työ-kokeilussa päiväkodissa. On ollut mukavaa ja paljon positiivista palautetta tullut. Pyydettiin nyt sitten, että voisin vielä jatkaa siellä Tää ois niin mun ala... Kunhan päästäisivät sinne sosiaali ja terveys alan kouluun onneksi näistä harjoittelusta saa aina plussaa jos haen taas kevään yhteishaussa. Alkavat kyllä varmaan vähitellen katsoa kieroon, että viidettä kertaa hakemassa
Jos ei tärppää vieläkään niin sitten oppisopimus on seuraava vaihto-ehto.

Butter: oppisopimus on oikeen hyvä vaihtoehto mun mielestä, etenkin jos viihtyy päiväkodissa (tai missä nyt tuleekaan opp.sopimusta suorittamaan)..
itsekin olin oppisopimuksella yli vuoden, kunnes oli pakko sen hetkisen elämänmullistuksen takia keskeyttää

homma toimi ainakin minulla niin, että yhtenä päivänä viikossa koulua (mulla oli maanantaisin) ja muut päivät töissä päiväkodissa ihan normaalisti. sitten tietysti koulusta tuli aika paljon tehtäviä, ja kun työharjoittelut alkoivat, tuli joku minun tilalleni harjoitteluun päiväkotiin, ja minä siirryin hänen tilalleen sinne missä hän oppisopimustaan suoritti.
suosittelen lämpimästi! tykäsin paaaljon ja ärsyttää edelleen kun joutui homman pistämään jäihin.

Allekirjoitus: Camo - Partacollie/Pinseri/Rottweiler Mix. 18.7.06 - 15.2.2010

^ pidän edelleen vahvan harkinnan alla

Hitto jotenkin ärsytti ihan yli paljon, kun katsoin tuossa sitä ihmeen playboy-talo ohjelmaa mikä lie onkaan (tallennus oli ei se siis nyt näkynyt). Empä ole missään nähnyt noin kamalaa koirien inhimillistämistä
Hyi olkoon! "ne on niin rakastuneita ja hän haluaa nyt tuoda kukkia ja lahjakorin hänelle" <--- siinä oli jotkut koirien rintsikat "nyt he menevät romanttiselle ajelulle" <--- koirat syliin ja ajelemaan golf-autolla "he ovat niin onnellisia" <-- toinen koira näytti minun silmään lähinnä ahdistuneelta.
Voisivat leikkiä vaikka nukeilla

butter: Tämä tyttö on ollut nyt melkein kk työ-kokeilussa päiväkodissa. On ollut mukavaa ja paljon positiivista palautetta tullut. Pyydettiin nyt sitten, että voisin vielä jatkaa siellä Tää ois niin mun ala... Kunhan päästäisivät sinne sosiaali ja terveys alan kouluun onneksi näistä harjoittelusta saa aina plussaa jos haen taas kevään yhteishaussa. Alkavat kyllä varmaan vähitellen katsoa kieroon, että viidettä kertaa hakemassa
Jos ei tärppää vieläkään niin sitten oppisopimus on seuraava vaihto-ehto.

Sama homma. Ite olin eka 3kk työharjottelussa, ja sit 10kk ryhmäavustajana tarhassa. 2 krt nyt hakenyt siihen normaalin kouluun, enkä oo päässyt. Nyt sit hain myös aikuiskoulutukseen, joka ois suoritettu ilta-ja monimuoto opiskeluna.. No ylläri.. Tänään tuli kirje.. "ikävä kyllä, ette päässeet hakemaanne koulutukseen, suuren hakijamäärän vuoksi" Eikä mitään muuta perustelua Ärsyttävää.. Kuitenkin tuota kokemustakin mulla jo yli vuosi.. Jos en keväällä pääse, niin oppisopimusta alan harkitsee minäki, kuka vaan ottaa töihin?

Allekirjoitus: T/10/07 ja pötykkä. Ei minäminäminä, vaan mememe :)

^Onpa kyllä harmi ettei innokkaat pääse alalle, siellä kun moni lopettaa kesken. Meijänki luokalla oli semmosia jotka oikeesti halus lto:ksi, sosionomiksi tms. ja tulivat sinne vaan "kuluttamaan aikaa" kunnes pääsivät haluamaansa kouluun.
Ja sit on meitä jotka menee sinne vaan koska ei tiiä mitä muutakaan tekis..
Mut oon kyllä tyytyväinen, että nyt on joku ammatti ja siitä on hyvä jatkaa. Ja varsinki ku on semmonen ammatti, että töitä riittää.
Aika rankkaa tämä sikaflussa-aika kun alkaa porukka sairastella. Ite oon saanu pari viikkoa sitten sen rokotteen ja oon siellä sitte tekemässä muittenki työt ku kaikki ei sitä ottaneet.

Allekirjoitus: Jonkun mielestä et ehkä ole minkään arvoinen,
mutta koirallesi sinä olet koko maailman keskipiste.

Täällähän olikinvielä nää justiinsa samaa aihetta koskevat jorinat päällimmäisenä.. Tulin vaan kyselemään josko joku haluais päättää mihin muualle haen yhteishaussa sote:n lisäksi pitäisi ne viisi muutakin vaihtoehtoo pistää. Pakkorako, kun en pääse kuitenkaan sinne minne oikeesti haluan (hyvä asenne ) ja pitää kuitenkin se joku koulutus saada jos meinaa jotain tässä elämässä saada aikaan. Vaikeeta päättää

Mäkin haen taas yhteishaussa Oli NÄIN lähellä, etten työkkärin kautta päässyt kouluun, mut ääh.. varasija. Ootko butter tilannut muuten niiden soveltavuustutkimusten tuloksia koskaan?

Allekirjoitus: T/10/07 ja pötykkä. Ei minäminäminä, vaan mememe :)

Viimeks tilasin ja vielä ne "laajemmat" en nyt sanois, että ois valaissut asiaa mitenkään merkittävästi. Siinä oli vaan paljonko oli saanut eri osioista pisteitä jos nyt oikein muistan..

Väsyttää niin paljon ettääää, .. kohta nukahdan

Allekirjoitus: :--)

Olen iloinen, että koira ei ollut moksiskaan tästä uudesta kodista. Olihan se vähän hämilään, kun sen mielestä mentiin ihan väärään suuntaan autolla, kun lähesyttiin vanhaa kotia Uudessa kodissa oli eka hiukan, että täällä on hänen tavart ja lelut (oli lelukorissansa ekana) Vähän katteli ympärilleen ja meni sitten koiinsa nukkumaan

Koira joutui heti seuraavana päivänä olemaan yksin kotona pari tuntia. Hyvin se meni Naapurilta kyseli, että oliko kuullut ääntä, kuns atuin törmäämään rapussa, mutta oli ollut koira hiljaa Eikä ollut tuhonnut mitään tms. Vähän oli kysyvä vinkasu, kun takasin tulin. Eli eiköhän tuo nyt ole kotiutunut tänne. Hiukan ihmeissään tuo on muiden koirien ulinasta, mutta tänäänkään ei ole korvia lotkauttanut sille enää.

Hiukan pelottaa täällä oleva lattia näin koirallisena, kun on laminaattia. Juuri asennettu ennen meidän muuttoa. Kovuusluokka oli kovinta, mitä voi olla, mutta hiukan kuitenkin huolestuttaa. Etenkin syksyllä ja keväällä, kun sisälle tulee loskaa ja vettä ym..

Allekirjoitus: Rohkeutta on tehdä se, mitä pelkää. Ei voi olla rohkeutta, jollei tunne pelkoa. Eddie Rickenbacker

Pirpana:
Hiukan pelottaa täällä oleva lattia näin koirallisena, kun on laminaattia. Juuri asennettu ennen meidän muuttoa. Kovuusluokka oli kovinta, mitä voi olla, mutta hiukan kuitenkin huolestuttaa. Etenkin syksyllä ja keväällä, kun sisälle tulee loskaa ja vettä ym..

Jos ei kestä niin on huonoa tekoa. Mattojen kanssa suojaa pahimmat paikat niin eiköhän se silleen toimi ihan hyvin.

Allekirjoitus: Niki - Rotman tai doberweiler synt.10/2008
Älä rakasta mitään omanasi <3

Voi että tää kuumuus on kamalaa... En oo tänään jaksanu muuta tehdä ku nettailla ja kattoa töllöä. Sesin kans piti tänään käydä pyörälenkki heittään, mut eipä oo huvittanut lähteä hikoileen tonne eikä se koirallekaan hyvää tekis. Tää ainakin toivoo viileempää ilmaa lähipäiville.

Allekirjoitus: Kelmi (holsku/mali)
Sesi (paperiton mali)
Nahkakorvat Tiltu, Vinku-Iita ja Pulla
Vastauksesi

• Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat lähettää foorumille viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
Paikalla on: 1 vierasta ja 1 jäsentä (Jemina) Eniten käyttäjiä paikalla: 84 (11 Maalis 2010 11:32)