| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
Pitäisiköhän perustaa oma keskustelu bb 2009:lle.. No kirjoittelen kuitenkin tänne.
Viime vuoteen verrattuna vaikuttaa alku tosi kiinnostavalta koukutin itseni taas kerralla. Tallentava hikipoksi kun on talouteen saapunut niin voi ihan rauhassa katsella vasta sitten, kun kerkee eikä tarvitse edes valvoa niin myöhään.
Tällä hetkellä fanitan Samia ja Sampoa <3 Ensimmäistä erityisesti 
|
| Allekirjoitus: |
Hane (ranskanbulldoggi+husky/karhukoira)
+Maatiaskisut Alma,Jore ja Peppi |
|
|
Mun Suosikit on Terttu ja Dana, Vaik Danaa nyt ei oo niin paljon näytetty mut ainakin vaikuttais hyvältä tyypiltä. Terttu on hauska ja just hyvä kun uskaltaa olla sellanen ku on eikä paheksu sitä mitä noi nuoremmat tuolla tekee
Inhokit on Tuija ja Aso , ärsyttää kun sillä on niin kauhee homofobia ja Tuija vaikuttaa sellaselta ihmiseltä kenen kanssa en tosielämässä tulis toimeen ollenkaan 
|
Optimisti näkee rinkelin. Pessimisti reiän :) |
|
|
Voi herranjumala, mä olin ihan varma, etten todellakaan ala tuota typeryyttä katselemaan, mutta 2 jaksoa on nyt tullu sit kuitenkin katottua Kauhee myötähäpeäntunne kyllä sitä katsellessa tulee
Tähän mennessä ookoo tyypeiltä vaikuttaa Sami ja Kätlin, eniten ainakin ;)
Tuosta Ason homofobiasta.. Sehän on kotoisin Iranista, jossa homoille koittaa kuolemantuomio, joten olisiko siksi niin jyrkkä heitä kohtaan, tai ainakin yrittää puolustautua itse sellaisilta huhuilta tämän vuoksi. Näin joku viisas jossakin palstalle sanoi 
|
T/10/07 ja pötykkä. Ei minäminäminä, vaan mememe :) |
|
|
Niin en kyllä tullu tuota ajatelleeksi joten perun puheeni , uskonto on Iranissa kuitenkin siellä tärkein asia Inhokiksi jää siis vaan Tuija 
|
Optimisti näkee rinkelin. Pessimisti reiän :) |
|
|
mä seurasin viime vuonna, kun oli vanha luokkakaveri siellä talossa. nyt en kyl oo vaivautunu, ärsyttävän olosta väkee 
|
Pennun motto: "I didn't do it. It wasn't me. You can't prove anything!" |
|
|
^Kukas se oli? 
|
|
|
Anskuhan se oli 
|
Pennun motto: "I didn't do it. It wasn't me. You can't prove anything!" |
|
|
EiZa: Niin en kyllä tullu tuota ajatelleeksi joten perun puheeni , uskonto on Iranissa kuitenkin siellä tärkein asia Inhokiksi jää siis vaan Tuija
Aso kyllä toimii muutenkin tosi paljon uskontoaan vastaan joten ei pitäisi olla ongelmaa niin paljon tuossa asiassakaan.
|
|
|
^^Ansku olikin paras 
|
|
|
Olen saanut vuosisadan Lotta-ärsytyksen. En tykännyt Anniinastakaan erityisesti vaikken vihannutkaan, mutta argh miten voi joku olla noin tyhmä. Kaiken päälle vielä "mää syön vaan makaroonia..." heitot.Voisi mennä takaisin äidin luokse. vikisemään. Saattaapa tuo oikein korostaa tuota tyhmyyttään, kun se on "söpöä" ja viime vuoden voitto tuli sillä kaavalla..
|
|
|
Musta Anniinaa ja Lottaa ei kyllä voi verratakkaan.. Lotta on kyllä todella ärsyttävä samoin "Tiukka-Tuija" ....
|