| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
Oli kerrassaan loistava peli! Tänään pitää jännätä että Venäjä voittaisi Kanadan..
|
| Allekirjoitus: |
Maailma on olemassa vain sinun silmissäsi - sinun käsityksessäsi siitä.
Voit tehdä sen niin suureksi tai pieneksi kuin haluat."
Albert Camus |
|
|
Oli kyllä mainio peli, vaikka ei kultaotteluun päästykkään. Minä taas toivon, että kanda voittaa 
|
Sitä saa mitä tilaa. |
|
|
Hei! Apua kaivataan...
Työskentelen toimittajana ja teen tällä hetkellä juttua, johon tarvitsisin teidän koiraihmisten apua. Eli toivoisin saavani teiltä koira-aiheisia hauskoja lyhyitä tarinoita mm koirienne ulkonäöstä, luonteesta, nimestä tms tai mikseipä koiran omistajastakin. Eli mitä MUUT IHMISET ovat koirastanne tokaisseet, joka on teille jäänyt mieleen.
Juttu ei saisi olla ihan kauhean pitkä mutta sitä voi kyllä hieman pohjustaa eli missä se tapahtui, milloin, kuka sen sanoi tms mitä nyt katsotte jutun kannalta oleelliseksi.
Juttuja kerään kaikista koirista.
Jutusta sinänsä en hirveästi viitsi mennä kertoilemaan koska ei ole tapana paljastaa tarkaan vielä sen juonta mutta monet pääsevät varmaan lukemaan sen vielä kesän aikana..eikös olisi kiva jos sinunkin koirasi pääsisis mukaan juttuun ja hauskuuttamaan muita? =) Lisätietoja voin antaa kiinnostuneille sähköpostitse.
Nimimerkin tulisi olla muotoa esim. RIIKKA JA PESSI CORGI
jutut osositteseen harjula.riikka@netti.fi
ja laittakkaa sana kiertämään kaikille koiraharrastajille...kaikki saavat lähettää juttuja!
|
|
|
|
Hmm.. oikeaksi toimittajaksi häiritsevän monta kirjoitusvirhettä.. onkohan tää ihan tosi juttu..?
|
Albert Camus |
|
|
Toisilla palstoilla ollunna sama ilmoitus jo päiväkausia.
Itse sain hiukan lisävalaistusta asiaan sähköpostilla...Mutta, jokainen lähettää juttunsa ihan omalla vastuulla jos lähettää meinaa.
Tiedä näistä..
|
|
|
|
On niin hiljaista täällä, että piti tulla jotain turhan päivästä höpöttämään. *höpö, höpö, höpö*
Ollaan täällä anoppilassa käymässä viikonlopun vietossa, Posiolla. Tänään käytiin tuolla tiluksia katsastelemassa ja tulistelemassa mettässä, rakkineet sai juosta sydämensä kyllyydestä. Zera taas tapansa mukaan laukkasi pitkin soratietä, eikä talven jäljiltä pehmeät anturat sitä kestäny. (juttua tuolla tassuhaava-ketjussa). Nyt molemmat koirat makaa tuolla pihalla, ovat remmeistä kiinni autojen peräkoukusta ja Corollan paksi on auki, Zera nuolee siellä haavojaan. Mishka makaa pötköttää viltillä maassa ja mukamas palelee, kävin laittamassa sille vilttiä niskaan. Tyhmä ei tajua mennä sinne auton paksiin Zeran viereen. Täällä anoppilassahan noi koirat joutuu nykyään asumaan ulkona ja autossa, kun anoppi on perhepäivähoitaja ja sillä on yks lapsi tosi allerginen ja astmaatikko. Yleensä koirat nukkuu yönsä tuolla Chevy Vanin takaosassa, kun on tilaa liikkua paremmin kuin Corollassa. Talvella meillä oli siellä sähköpatteri lämmittimenä ja lamppukin roikkui katosta. Siivosin sen Chevyn paksin nytte pitkästä aikaa, tuskin sitä on ikinä niin kunnolla siivottu. Hais melko hirveelle. Nyt on koiruuksien hyvä mennä sinne yöksi nukkumaan. Kohta olis sauna, sitte mennään käyttämään koirat iltapissalla ja saavat iltaruoan ja eiku nukkumaan.
|
"Life sucks and then you fucking die, you know!" -Ozzy Osbourne-
<3 Spk/rtw/labukka Zera (03/03) ja löytökoira Mishka (11/03) <3 |
|
|
Ompa täällä hiljasta. Mulla on niiiiin tylsää, kaipaisin jonkun jutustelukaverin.
|
|
|
Meillä on täällä illat mennyt nyktään leijaa lennättäesä. Tänään vois ottaa koiran mukaan ja totuuttaa moiseen kapistukseen. Tuo nyt pelkää kaikkea taivaalla olevaa. Lentokoneen valot on ihan järkyttävä juttu. Samoin kaukoohjattavat lentokoneet ja muut härvelit. Mutta nyt tulee koiruli saamaan "shokkihoitoa" 
|
|
|
|
Kiva kun ulkonakin tulee vähän väliä vaan taivaitten täydeltä vettä...
|
Albert Camus |
|
|
Etäpäivä tänään, opettaja laittanut jonkin tehtävän sähköpostiin. Onneksi soitin kaverille, olin ihan menossa kouluun. Oli eilen illalla semmonen tunne, että ei tää päivä ihan normaali pitänyt olla ja tarkistin lukkariakin. Eilen koulussa oltiin kuulemma asiasta puhuttu, jokin hämärä muistikuva olis. 
|
|
|
Hyvin onnistui leijan lennnätys koiran aknssa. Eihän tuo ees ymmärtänyt pelätä moista lentävää häkkyrää. Makas vieressä ja katseella seuras kieppumista. Ensimmäisenä oli juoksemassa laskeutuneen (lue tipahtaneen) leijan luokse. Ei vielä temput suju moisellakapistuksella. Tämän kesän ehdoton hittituote on LEIJA
Niskat vaan tuppaa olemaan jumissa kun joutuu katselee ylöspäin.
|
|
|
|
Mä luulen, että täälläpäin se saisi arvonimen "entinen leija" kun Aatun kanssa lähdettäisiin lennättelemään 
|
"Labrott" Aatu 3/2006 |
|
|
Tänään töistä palatessani Peppi ei tullutkaan tervehtimään ovelle, vaan makasi eteisen lattialla alakuloisena. Sillä oli koko pää ihan turvoksissa, silmiä se ei saanut kunnolla auki, kuono oli muodoton ja otsa ihan ylisuuri Pikkunen oli ihan onneton. Sen oksennusta oli pitkin lattioita ja sohvaa. Lähdettiin sitten päivystykseen ja istuttiin siellä muutama tunti. Odotellessa turvotus onneksi jo laski hieman. Lääkäri totesi, että luultavasti ampiainen oli pistänyt ja pisti kortisonia. Elämä, että nuo osaavat joskus säikäyttää!
|
http://leevuska.vuodatus.net/
Jokainen pesty koira pitää pyhänä velvollisuutenaan liata itsensä niin pian kuin mahdollista. -Clara Ortega-
Peppi 11/2006 & Leevi 12/2007 |
|
|
JESSSSSS!!! Tänään oli viimeinen hammaslääkärivisiitti toistaiseksi, sunnuntaina tulee uus hauva, kesä tulee, loma alkaa, aurinko paistaa, linnut laulaa, opettajien huoneessa on täytekakkua, oppilaat on hyvällä tuulella, elämä hymyilee
Katellaan sitten, kunhan puudutus laskee poskessa, että mikä on meininki sitten. Viimeks oli kauheet tuskat, mutta nyt vedetään sellanen arsenaali särkylääkettä jo ennen puudutuksen laskeutumista, että päästään sen mahdollisen kivun päälle. Mutta jotenkin on sellanen olo, ettei ees kipu saa miuta nyt pahalle tuulelle.
|
Jos olit tänäkin aamuna koirasi mielestä maailman mukavin ihminen, älä ihmeessä rupea kyselemään kenenkään muun mielipidettä.
Lola *12.2.2007 tiibetinmastiffi/bordercollie
Poju *21.3.2008 länsisiperianlaika |
|
|
Ihanan positiivinen viesti Borderstiffiltä. Meilläkin elämä hymyilee edes vähän, vaikka alkuviikosta vielä tuntui, että kaikki menee sittenkin pieleen. Toivottavasti nyt edes osa suunnitelmista toteutuu 
|
Kisu, leonberg-pyreneittenmastiffi synt. 9/06 |
|
|
TaKKu: Sillä oli koko pää ihan turvoksissa, silmiä se ei saanut kunnolla auki, kuono oli muodoton ja otsa ihan ylisuuri
Hui kamala.. onneksi ei kerennyt sillävälin hengitystä salpata.. on ne kyl viheliäisiä nuo ampiaiset..
|
Albert Camus |
|
|
Hui, mulla meni päivällä ihan ohi tuo Takun viesti! Varmasti pelottavaa nähdä oma koira tuollaisena!
|
|
|
susanna: Hui kamala.. onneksi ei kerennyt sillävälin hengitystä salpata.. on ne kyl viheliäisiä nuo ampiaiset..
Niinpä. Kyllä sitä ehti päivystyksessä odotellessa miettiä mitä olisi voinut tapahtua :/ Neiti ei ole vieläkään oma itsensä, mutta turvotus on melkein kokonaan laskenut. Yö meni valvoessa, kun toinen oksenteli ja rapsutti itseään koko ajan. Toivottavasti tämä kokemus olisi kohta ohi.
|
Jokainen pesty koira pitää pyhänä velvollisuutenaan liata itsensä niin pian kuin mahdollista. -Clara Ortega-
|
|
Voi toista reppanaa 
|
|
|
Heh, mulla ois ollu valmistuvalle ryhmälle aamutunnit 8-10. Yksi oppilas oli paikalla No enpä viitsinyt sitä reppanaa yksin istuttaa vaan päästin pois. Huomenna päättäjäiset ja mun työt tässä paikassa ohi. Vähän haikee olo, oon viihtynyt tosi hyvin 
|
|
|
On sillä yhdellä oppilaalla ollut varmaan hauskaa siellä istuessa.. Nopeasti nuo päivät kyl vierivät ja kesä aina varsinkin..
|
Albert Camus |
|
|
Mäkin muistan amiksessa, oisnko ollu tokalla, kun oli koulua 8-16, ja kaks vimppaa tuntia (jotakin ainetta en muista) ja uus opettaja. Kaikki muut lähti kotia, minä urhoollisena jäin yksin istumaan. Tein pikku tehtävän ja se opettaja päästi sitten mut pois, ja se niin kyllä tykkäs musta sen jälkeen 
|
Sitä saa mitä tilaa. |
|
|
Ampparinpistoista puheenollen.
Tää kävi pari vuotta sitten syksyllä. Ei nähty ollenkaan, että mitä kävi, mutta luultavasti joku puolihorroksissa ollut amppari pisti. Siihen aikaan niitä löyty kämpästä miljoonia taju kankaalla. Parani itekseen parissa päivässä. Raukka muistutti ihan shar peitä. ( )
|
|
|
Voi toista
Meillä aletaan olla jo kunnossa. Viime yö meni vielä rapsutellessa, mutta onneksi oksentelu loppui eilen illalla. Kyllä tuosta Pepistä tuli shar pei mieleen, vaikka niin kaukana normaalisti siitä, lisänä vaan ne pullistuneet silmät. Meillä tuo otsa oli niin iso ja kurttuinen, etten olisi koskaan uskonut tuon nahan niin venyvän. Varmasti oli kivut kovat, mutta nyt alkaa elämä jo voittaa 
|
|
|
Meidän äiti varasi eilen itselleen karhukoiranpennun Luultavasti me käydään se hakemassa sitten Ouluun ja äiti hakee sen meiltä, koska on aika pitkän matkan päässä pohjosesta, missä äiti asuu.
|
|
|
Käytiimpä miehen kanssa eilen luovuttamassa verta. Mulla oli hemoklobiini 144! Aika hurja. Sain silti rautatabletteja, kun se on kuulemma joku uusi käytäntö, koska naisille on nuo rautavarastot niin herkät ja ei siitä kuulemmma mitään haittaakaan ole. Nyt sitten rautaa popsimaan. Mulla oli hemppa melkeen yhtä korkeella ku miehellä (149), senhän se tässä pitäs rautaa popsia. Siellä oli taas jotain harkkareita/uusia tutustumassa hommaan ja multa ei millään meinattu löytää suonta. Varmaan kymmenen minuuttia siinä sitä käs'vartta taputeltiin ja putsailtiin, ennen kuin uskallettiin pistää ja silti tuntu että se neula tungetiin tosi syvälle. Noh. Eipä toi pahasti haitannut, pääasia että asia tuli hoidettua. 
|
|
|
Ei tuo ole ollenkaan paha hemoglobiini ;) Mulla oli tässä vähän aikaa sitten 167. Eikä sanottu mitään. Mulla on varmasti suonet tukossa 
|
|
|
|
Saana, mistäs päin pentu tulee? Meillä on kaks karhukoiraa tuon seropin lisäksi.
Voi ku itelläki riittäis ikä ja rohkeus verenluovutukseen. Ihan hirveetä jo pelkästään rokotukset ja ne hemoglobiinijutut koulun terveystarkastuksissaki : / Onneksi ei nyt viimeksi ku kävin niin otettu hemoglobiinia ollenkaan, mikä on musta aika outo juttu koska kuitenki oon kasvissyöjä ja sen takia sitä on tarkkailtu aika kovasti entisessä koulussa mulla oli muistaakseni 119 sillon pari vuotta sitten.
Iiks, huomenna Lieksaan protulle 
|
|
|
|
Knuckleduster: Voi ku itelläki riittäis ikä ja rohkeus verenluovutukseen. Ihan hirveetä jo pelkästään rokotukset ja ne hemoglobiinijutut koulun terveystarkastuksissaki : /
Noh mutta, enemmän nuo rokotukset ja hemoglobiinin mittaus nippasee kuin verenluovutus.
Ainakaan itelläni verenluovutus ei ole tuntunut yhtään...Vaikka pariinkin kertaan on harjoittelija ollunna sohimassa ja sohinu vähän sinne sun tänne 
|
|
|
|
Knuckleduster, äidin pentu tulee jostain sen Powerpark-puiston läheltä, en nyt muista paikkakunnan nimee.
Mullaki on ihan hyvä hb aina ollut. 150 muistaakseni viimeksi. Yleensä kuitenkin about 130.
Me täällä nyt harjotellaan elämää kahden koiran kanssa. Pikku Hiiri nukkuu tuossa lattialla <3
|