| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
Aina kun sopivan hintainen/laatuinen dvd-lehva kaupoissa tulee vastaan, luultavammin ostan sen myöhempää tarkastelua varten. Viimeisimmät ostokset ovat löytöjä alennusmyynneistä: Elisabeth, Let`s dance ja My fair lady. Näistä jälkimmäiset on vielä näkemättä ja voin sanoa että tuo Elizabeth oli hyvä. Pienimuotoista leffakeräilyä kun tulee harrastettua. Odotellutkin olen kun noista musikaaleista pidän, tätä Travoltan uusinta Hairspray leffaa. Televisiosarjoista tulee seurattua näitä amerikkalaisiasarjoja mm.C.S.I, +miami, smallville, Jericho, Greyn anatomia, House, Huippumalli haussa, Tudors ja täydelliset naiset.
|
| Allekirjoitus: |
Maailma on olemassa vain sinun silmissäsi - sinun käsityksessäsi siitä.
Voit tehdä sen niin suureksi tai pieneksi kuin haluat."
Albert Camus |
|
|
susanna: Viimeisimmät ostokset ovat löytöjä alennusmyynneistä: Elisabeth, Let`s dance ja My fair lady. Näistä jälkimmäiset on vielä näkemättä ja voin sanoa että tuo Elizabeth oli hyvä.
Elizabeth on hyvä. Suosittelen. Mulla se löytyy vhs-kasettina ja nyt pitäs päästä kattomaan teatteriin tai sitten hankkia dvd:nä se uusi jatko-osa tälle. My Fair Lady on myös hyvä. Jos noista vanhoista klassikoista tykkää, niin suosittelen katsomaan myös Love Story, Grease, Sound of Music, Casablanca yms.
Mun suosikki leffoja on mm. Lord of the rings, Aliens 1-4, Susien klaani, Brave heart, Tanssii susien kanssa, Moulin Rouge, Shrek, Leijona Kuningas... Onhan noita. Kaikki em. löytyy myös meitin hyllystä. Dvd-leffoja on kertynyt jo melkein sata ja saman verran on noita vanhoja vhs-kasettejakin. Ukko tykkää Steven Seagalista, joten meiltä löytyy sen tuotantoa jo yli 10 dvd:tä.
Telkusta seuraan aina kun muistan/jaksan: mm. C.S.I. Las Vegas/Miami/New York, House, Kova Laki, Näkijä, Weeds, L-koodi, Heroes, Eläimellistä menoa.
|
"Life sucks and then you fucking die, you know!" -Ozzy Osbourne-
<3 Spk/rtw/labukka Zera (03/03) ja löytökoira Mishka (11/03) <3 |
|
|
Elokuvia on tullut katsottua aika paljon ja erilaisia, suosikkeja ehkä Emalie, Psycho, Linnut, Riivaaja, The village, The butterfly effect, Kaunis mieli, The matrix, Cubic, Mies vailla menneisyyttä ymsyms, mutta telkkaria ei oo tullu katsottua sitten digiaikaan siirtymisen, koska meillei oo boxia.. No, tähän tottuu vaikka joskus tekisi mieli katsoa hömppää
|
-Tyttö joka unohti hengittää- |
|
|
Minä en oo oikein elokuvamiehiä. En osaa eläytyä mihinkään. Koko ajan vaan mietin että miltähän tuo näyttäis ilman maskeja, mitähän tällä hetkellä tapahtuu kameran takana, mitenhän tämä kohtaus on käsikirjoituksessa, miten tuon olisi voinut tehdä toisin... ja raportoin tietysti kanssakatselijoille kaiken, siks kukaan ei halua leffaan mun kanssa.
Viimeisin kattomani leffa oli Sleepy Hollow papan kanssa viikonloppuna. Toista kertaa näin kyseisen elokuvan ja sen vois sanoa olevan aika hyvä.
Leffateatterissa kävin viimeksi kattomassa poikakaverin kanssa Raja 1918. Hyvin tehtyjä sotaelokuvia on ilo katsella
e. Tietokone on syrjäyttäny telkkarin, joten sitä ei enää tuu hirveesti kateltua.. Salkkarit, Äijät ja Uutiset aina välillä. Saas nähdä tuleeko telkkarinkatsomismäärään muutoksia sen plusTV-jutun myötä, isä kun oli tilannu jonku sellasen.
|
|
|
|
Minulla on kans tullut osteltua kaikenlaisia leffoja, alesta suurimmaksi osaksi.
Löytyy kyllä kaikenlaista. Tuorein ostos taitaa olla kauhu elokuva Hohto, huippu hyvä.
Telkusta katselen salkkarit, äijät, sinkut saarella, unelmien poikamies, hurtta & stara, selviytyjät,huuma, tuntemattomat, tartu mikkiin.. Yms.. Mitä milloinki sattuu tulemaan.
|
<3 |
|
|
Aijaa, jännä että pidit Hohtosta, minä nimittäin en.. Mutta katsoinkin sen kaverin kanssa päivällä Yksin pimeällä ois ollu hieman eri juttu.. Mun mielestä se oli hyvä ja jännittävä aluksi, mutta lopussa lössähti Mutta idea oli hyvä ja kauniisti kuvattu. En tiedä, silti siitä puuttu mulle se jokin. Lopussa ei pelottanu yhtään
|
-Tyttö joka unohti hengittää- |
|
|
Ale dvd:itä tulee kans itellä osteltua.. lemppareita on kauhut ja trillerit, huumori ja draamakin menee, mutta love höpötykset ei oo mua varten nyt en osaa nimetä kyllä yhtään. Yleensä suomailest leffat on ihan p*rseestä, esim. viimeksi kattomani; miehen työ ei oo varmaan huonompaa nähty, toisaalta sen sooloilua haluan nähdä, sen täytyy olla hyvä
Sarjoja tulee jonku verran seurattua: salkkarit(en ymmärrä miksi, tapa kai?) csi kaikki versiot, sinkkuelämää, house, perhesiteet, ally mcbeal (uusinnat sillon tällön) huippumalli haussa, yms kaikenlaista.
|
T/10/07 ja pötykkä. Ei minäminäminä, vaan mememe :) |
|
|
Se hohto kyllä tahto vähän lösähtää loppua kohti, mutta huippu kuitenki.
Eilen katsoin hyvän trilleri elokuvat, 1408 . Suosittelen! 
|
<3 |
|
|
Ootteko kattonu Kingin uusimman filmatisoinnin, The Mist? Miä katoin viime viikolla, oli melko perussettiä, ihan ok, mutta ei minusta mikään mieleenpainuva. Ainoastaan se loppu oli erikoisempi, mutta senkin kyllä arvasi sitten.
|
|
|
Mun on ihan pakko päästä kattoon Madagaskar2 teatteriin <3 Pingviinit on <3<3<3 
|
Rohkeutta on tehdä se, mitä pelkää. Ei voi olla rohkeutta, jollei tunne pelkoa. Eddie Rickenbacker |
|
|
^Aivan, se ykkönen oli aivan hulvaton. I want to move it move it...
Pakko lisätä vielä tämä. http://www.youtube.com/watch?v=0x3W6hutEj8
|
|
|
Me ollaan aikasmoisia elokuvafriikkejä miehen kanssa.Dvd-leffoja löytyy kotoa reilut toista sataa, ostellaan sitä mukaa kun halvalla sattuu nenän eteen... Noh. kaikki simpsonin boxit(paitti juuri tullu 11) löytyy hyllystä. Vissiin kallimpia noista. Jos ei viikolla ehdi niin LÄHES joka viikonloppu ainakin vuokrataan 1-6 elokuvaa, riippuen tarjonnasta. Elokuviin harvemmin ehtii ja nyt ei muksun synnyttyä vielä hetkeen pääsekään...
Ei me paljo muuta tvllä tehdäkään.
Sarjoista koukuttavimpia on csit/vastaavat rikossarjat,sairaalasarjat(house)....yms.
|
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan - |
|
|
Mä oon innostunut elokuvista vasta tässä parin viime vuoden aikana, kesällä aloin itsellekin sitten ostella. Viimeisimpänä tuli postissa Hancock, joka nyt oli tuommosta perussettiä.. ihan hauska. Tykkään yleensä kauhusta, draamasta ja toiminta leffoista.. Jotkut komediat on ihan ok..
Sarjoja löytyy sinkkuelämän 1,2,3 ja 6 kausi (tietysti myös leffa), sekä Muodon vuoksi 1,2,3, nelos kauden ostan kunhan hinta tippuu. Telkkaria en juurikaan kato, kun itselläni ei ole.. Joululahjaksi ajattelin toivoa uuden telkun ja boxin. Mutta yleensä ottaen tykkään kattoo sarjat kerralla putkeen 
|
Kifu <3 Rosca <3 Jusu <3 Kiki |
|
|
Meki noita sarjoja osteltais varmaan hullunlailla mutta kun ne maksaa niin törkeenä...
Parinkympin pintaan pudotessa tulee jo ostettua... Nyt keskisellä olikin jo pudonnu csiden hinnat joten niitä vois alkaa vähän kerään...
|
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan - |
|
|
Aloitan hopeanuoli pälätyksen täällä.. Onko kellään lemppari hahmoja tai kohtauksia näistä?
Itselläni on ollut kautta aikojen benizakura, jonka kuolemaa on pitänyt sitten pillittää joka kerta yhtä vuolaasti 
|
Hane (ranskanbulldoggi+husky/karhukoira)
+Maatiaskisut Alma,Jore ja Peppi |
|
|
^hopeanuoli on ihan mahtava ei oo silleen miettiny kuka olis suosikkihahmo.. mut tykkään kyl Benistä, Mossista, Benizakurasta ja ja.. no Riki on kans jotenki kiva ja onhan niitä monia..
|
|
|
|
Voi hopeanuoli!! <3 Tykkään tiikeri veljeksistä! Ne on jotenki niin.. äh ei sille oo ees sanaa ja se on niin kamalaa ku se yks veljeksistä kuolee, itken aina!! (pitäis nähtävästi kahtoo taas pitkästä aikaa ku on nimet vähä hukassa..??) Riki on myös aika ehdoton ja John. Hopeanuoli ja Ben pitää aikalailla leffan kasassa, mutta kyllä ne silti ehottomiin lemppareihin myös kuuluu. Benizakuran kuolemassa pitää tosiaan myös aina itkee tirauttaa
Oon muutenki aikamoinen leffafriikki. Nyt ei oo enää rahaa ostella ku puoli vuotta ollu työttömänä, mut ennen tuli ostettua kyl vähintää 1 leffa per kuukausi. Hyllystä noita löytyy nyt noin 80kpl (eron myötä väheni vähän...) Ehdoton suosikki joka pitää kahtoo tasasin väliaijoin on oopperan kummitus! Biisit löytyy meikäläiseltä myös mp3- soittimesta. Kauhuleffat ois kivoja, mut mulla niin vilkas mielikuvistus, että sitte ei nukuta moneen viikkoon... Ehdoton disney fani olen myös. Tavoitteena kerätä kaikki klasikkot elämän aikana Muita ehdottomia suosikkeja ovat Geishan muistelmat, Van Helsing, V niin kuin verikosto, Painajainen ennen joulua, Veren vangit, Twilight... en jaksa luetella enempää Friikki mikä friikki!
Niin ja tuosta hopeanuolesta ja disneystä voi jotenkin ehkä päätellä, että olen myös animen ystävä. Leffoista suosikki on liikkuva linna, mutta sarjoina tulee kahtottua Rosario to vampire ja full metal alkemistia.
Telkkaria ei tuu kahteltua. Ehkä jos muistaa ni huippumalli haussa, niin ja kun tuli amerikan huippuhurtta ni sen kahtoin. Vois sitä jotain seuratakki, mut en koskaan muista millon mikäki tulee 
|
|
|
|
mä tykkään sarjoista poliisisarjat, house, elämä käsissä, holby city jne... niit on niin paljon mitä tulee seurailtua...
leffoja hyllys on ihan kiitettävästi ja sit sarjoista on ncis kaudet 1-5, house kaudet 1-3, nypd blue kaudet 1-4, kylmä rinki kaudet 1-6, 7 taivas kausi 1, csi ny kausi 2 ja simpsonit kausi 2...
|
Pia ja kaksi espanjalaista, Lopsu ja Cantsu |
|
|
Minäkin tunnustan ja myönnän pitäväni Hopeanuolesta Dvd-boxikin löytyy, tietysti lekkaamaton versio 
|
Kiero Savolaenen :) |
|
|
tiikerien nimet akatora, kurotora ja chutora. Akatora on se punanen, joka kuolee Akakabuton iskuun. Mun suosikit on ehkä Kisaragi, Uzuki, Mazuki, Minazuki. Niitä ei oikein kuvata erikseen niin laitoin nyt kaikki yhdessä. Yksi symppishahmo on kans Kurojaki ja sen pentu (Tesshin jos se nyt sitten on sen kurojakin pentu).
gin tietoa
Tollasen sivun bongasin netistä. Siellä lisää faktaa aiheesta kiinnostuneille.
gin/weed sivusto suomeksi.
Ajattelin nyt linkittää nää sivut tänne jos ketään kiinnostaa.
|
Niki - Rotman tai doberweiler synt.10/2008
Älä rakasta mitään omanasi <3 |
|
|
mun lemppareita ovat Gin,Riki ja Ben en oo kattonu hopeanuolta pitkään aikaan,taitaa siitä jo muutama vuosi olla.pitänee kattoo
|
Dogo/saku/hiski/staffi/labbis mix
Pieni sylivaavi <3 |
|
|
Ehkä paras leffa, minkä olen katsonut ikinä on Stardust - Tähtisumua. Juoni on hyvä. Näyttelijät hyviä. Ja se pistää hymyilyttämään aina uudestaan, kun sen katsoo. Muistaa mikä on elämän tarkoitus. Elokuvssa on noitia, prinssejä, taikaa.. Erinomaisesti ohjattu. Suosittelen lämpimästi!
http://plaza.fi/kaista/elokuvat/arvostelut/tahtisu mua-stardust-
|
Rohkeutta on tehdä se, mitä pelkää. Ei voi olla rohkeutta, jollei tunne pelkoa. Eddie Rickenbacker |
|
|
Itekkin aikamoinen leffafriikki..tulee kateltua usein ja dvd'itä ostan aina kun löytyy jokin ehkä ostamisen arvonen. Tulee keräiltyä joten en aina osta vain hyviks todettuja vaan mukaan lähtee kaikkea uutta mikä vaan vaikuttaa kivalta..ja lopulta ehkä osottautuukin surkeeks
Paras leffa on the Crow. Siitä asti kun ekan kerran joskus aikaa sit näin niin se on ollu mun suosikki, number one
Sit muhun iskee kaikista eniten kauhu, kaiken näkösiä ja laatusia tulee kateltua, ihan vaikkei oliskaan mikään huippu tai pelottava tms.vaikka ei niitä oikeesti pelottavia oikein olekkaan.. :/
Suosikkeihin kuuluu näitä vanhoja b/w leffoja kuten. Frankenstein, Wolf Man, Mustan laguunin hirviö jne. ja tietenkin vuoden 1922 mykkäfilmi Nosferatu
Nykyaikasemmista ehkä tällähetkellä parhaiten mielessä Martyyrit joka on ranskalaista kauhua ja sit tietty kaikenmaaliman aasialaiset kauhuleffat..katsomisen arvonen on ainakin A Tale of Two Sisters
Tim Burtonin leffat iskee kans ja kovaa rakastan vaan sitä tyyliä millasia sen leffat aina on. Myös ne animaatiot on mahtavia etenkin Nightmare Before Christmas
Muita suosikkeja mm. Kellopeli Appelsiini, Halloween, American History X, This is England...
Ainiin ja Studio Ghiblin animaatiot on_vaan_niin_ihania Ehkä paras on Naapurini Totoro..sen ensimmäisen kerran näin lapsena ja edelleenkin rakastan sitä.
|
|
|
|
katsomisen arvosta kauhua on orpokoti ja leffana hyvä amores perros. Kumpikaan ei ole ihan heikkohermoisille ja molemmat ovat espanjan kielisiä.
|
|
|
Amores Perros on kiinostanu jo pitkään mutta oon kuullu siitä että ne väkivaltaset koira kohtaukset (en nyt muista mistä se kertoi) olis aitoja :O et jos niin on ni eti huvittas katsoa elukoitten kärsimistä. o_o
|
|
|
|
Tollasesta en oo kuullutkaan. Niitä ei kyllä näytetä niin tarkasti, että luulisin että on näytelty. Siis siinähän kerrotaan mm. koiratappeluista väkivaltaisista kohtauksista.
|
|
|
Orpokoti on kyllä katsomisen arvoinen, ei niin kauhean pelottavakaan siinä mielessä. Enemmänkin ehkä miettimään pistävä itsellä ainakin.
Oi kun jostain löytäis aidon ja alkuperäisen Crime Storyn tv-sarjan DVD-boksin kohtuuhintaan!! Kyllä tämä tyttö olis sitte onnelline... Mutta kun ne jotka tuota kultti sarjaa kauppaavat myyvät sitä sitten sellaiseen hintaan että kaksi vuotta syömättä joutuu olemaan.
Ja itse olen ihan House-friikki, koulun ryhmästämme kaikki kysyvät minulta jos jotain sarjasta haluavat tietää.
|
http://www.ingmanedu.fi/jruotsal/naytto/
http://www.ingmanedu.fi/jruotsal/sivut.html |