| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
Olen asian kanssa hyvissä ajoin liikenteessä
Siis viikolla 9 tai mahdollisesti hiukan aikaisemmin tulee uusi tulokas taloon...
Ulkoiluseura on oikein tervetullutta jyväskylän alueelta,sitten muutaman kuukauden päästä
Toki täältä löytyis nyttenkin 2 karvakorvaa,mutta nämä kun sen verran omanlaatuisia tapauksia,että eip voi kenellekään lenkkiseuraksi suositella 
|
| Allekirjoitus: |
|
|
|
Ne 2 muuta karvakorvaa vois olla meille sopivaa seuraa! 
|
Tahdon olla siellä missä tapahtuu ja jos ei tapahdu, järjestetään! :D |
|
|
Täällä olis tuommoinen 7-kuukautinen Vieno-neiti vailla koirakaveriseuraa myös!
|
|
|
|
Mahdatkohan olla mistäpäin jyväskylää?
Myö ollaan mäyrämäestä.
Danihan on nytten 4,5 kuukautinen,eikä vieläkään ole sellaista kunnon vakipaini kaveria löytynyt.
|
|
|
|
Kuokkalassa asustellaan. Vienuskalla on nyt juoksut joten se ei oo kauheen sosiaalinen elukka, räksyttää vaan kaikille nartuille et menkää pois. Urokset kyl kiinnostaa, ylläripylläri. Mut koirapuistoilee vois mennä joskus jahka päästäs naistenvaivoista. Vieno on sit normisti melko touhukas eikä se ymmärrä vielä omaa kokoaan, joten joku suurinpiirtein samankokoinen kaveri olisi hyvä, sellainen joka ei jää alle. Vienuska painaa nyt ~25kg ja on 60cm säkältään. Suurinpiirtein.
|
|
|
|
Hejsan!
Täällä olisi kans yksi painiseuraa kaipaava koiruus... Nella- neiti on nyt n. 5kk ja painoa kertynyt reilu 10kg. Keskustassa asutaan... pelkää jonkun verran isompia koiria, vaikka kiinnostusta olisikin. Sosiaalinen tapaus kyllä muutoin!
|
Vihdoinkin valot vessassa, sanoi Musti, kun näki joulukuusen. |
|
|
tässä huomasin että täällähän on ihan jyväskylästäkin muita =) aattelin että josko tänne laittais vaikka ilmotuksen että koirakaverit ois tervetulleita =)
|
|
|
|
Hemmo ois innokas uusista kavereista Juväskylän seudulla Hemmo on 2v6kk uros, josta löytyy rotikkaa ja käppänää. Sais samalla koulutettua hieman tuota...
|
|
|
|
Oisko kukaan kiinnostunut siis? Asutaan Keltinmäessä ja autokin löytyy Laitelkaa vaan viestiä tulemaan. laittelin tuonne gelleriaan kuvan,mut eipä se taida näkyä Että voi olla tumpelo tän tekniikan kanssa 
|
|
|
|
Myö asutaan kans keltinmäessä. Pistän sulle yksäriä...jos osaan
Muoks. Pistin yksityisviestiä. Toivottavasti tuli perille.
|
Kiero Savolaenen :) |
|
|
Hyvällä tuurilla Teppo muuttaa Jyväshyvvään lauantaina.
|
|
|
|
Siis mukaan mahtuu Nähtiin tuossa jo Stugen kanssa ja hyvin meni Tällä vkolla yritellään uudestaan,jos vaan onnistuu 
|
|
|
|
Minäkin olen läheltä Jyväskylää, 20 km keskustasta asumme.
|
Seropit kultainen noutaja-beagle Jesse, ajokoira-beagle-grand basset griffon vendeen Topi |
|
|
Ai täälläkin on muitakin Keltinmäestä
|
|
|
|
Laitoin sulle Jenski yksityisviestiä 
|
|
|
Juup, yhteyttä vaan, jos lenkkiseuraa on vailla Tänäänkin menossa Taran kanssa lenkille 
|
|
|
|
mulla olis avopuolisoni kans Sulo-niminen kaveri 9kk täytti just. Kultainen noutaja-englannin kettukoira sekoitus,osa taitaaki tietää ainaski koirapuistoista... ois kiva saada minulle ja sulolle kavereit lenkille. t.emäntä
|
|
|
|
Missä päin Jyväskylää asustelette?
|
|
|
|
Me ollaan ainakin oltu Sulon kanssa pariinkin otteeseen yhtäaikaa puistoilemassa. 
|
|
|
me asutaan keljolla... missäs te
|
|
|
|
Keltinmäessä asutaan 
|
|
|
|
ok. kuis vanha koira teillä on....mikä sen nimi on....
|
|
|
|
9kk ikäinen Nana Me oltais ainaki vapaa ehtoisia lenkille
|
|
|
|
ok... täytyy täs ilmoitella ku tullaa takas jkl.n juhannuksen vietosta sit... mut ilmoittelen
|
|
|
|
Jyväskylän suunnalla on tullut aika paljon oltua viime aikoina ja koiran kanssa olis kiva päästä touhuamaan vähän enemmän kuin vain pelkän lenkin muodossa. Onko jossain jotain hyvää paikkaa kouluttaa tai päästää koiraa vapaaksi? Autolla pääsee liikkumaan, joten myös ympäristössä olevia ehdotuksia esim. palokasta tms otetaan vastaan 
|
"Labrott" Aatu 3/2006
- Koira on hymy ja heiluva häntä. Se mitä on niiden välissä, ei ole niin oleellista. - |
|
|
vieläkös täällä olisi innokkaita lenkkeilijöitä? Täältä nimittäin löytyisi lenkki seuraa ) asustellaan tikkakoskella päin. Karvakorvan nimi on Remu ja se on noin 2v.
|
|
|
|
Minäkin palasin takaisin tänne kotikonnuille, ja olisikin kiva saada koirakavereita Tällä hetkellä majailemme Nellan kanssa Kangaslammella, lähistöltä olisikin kiva kamuja löytää.
|
Be yourself it's all that
you can do. |
|
|
oho, ompa täällä paljon JKL.stä! Mekin ollaan täällä "uuden JKL:n" puolella , eli aika kaukana n20km.. Kirppu on snautserin ja suomenpystykorvan 6-7kk ikäinen TODELLA energinen ja leikkisä kaveri. Tosin aika raju leikkimään...
|
Sinun koirasi haukkuu? Minun ei.
Sinun koirasi puree? Minun ei.
Sinun koirasi on ahne? Minun ei.
Sinun koirasi vetää? Minun ei.
Sinun koirasi on paras ystäväsi? Minulla myös!!! |
|
|
Hojoooooo! Meidän pentuselle leikkiseura hakusessa, ja miksei samalla isommallekin. Tassua pystyyn, paikkana keltinmäki.
|
Mörkö + Prime <3 Miehinen tuhokaksikko |