Foorumin etusivu Vastaa Tilastot Rekisteröidy Etsi Käyttäjälista

Sekarotuiset.net:in foorumi: Lenkkiseuraa vailla Salosta?

Kirjoittaja Viesti

Löytyykös ketään Salon seudulta?

Mulla on tommonen 10kk 30kg 50cm+ uroskoira. Suomenajokki-amerikankettukoira-beagle-sakemanni-n outaja. Energiaa riittää =) Lenkki/riehumisseuraa ois kiva saada kun tolla ei muuten oikein oo koirakavereita. Muutaman kerran vuodessa riehuu isänsä ja emänsä kanssa joten hyvin vähäseks jää. Pärjää kuitenki muitten koirien kans; ei pelkää eikä syö, toki vähän maistelee ;) Ite asun Halikossa mut liikkuminen ei oo ongelma.

Allekirjoitus: Sepe: Amerikankettukoira, Suomenajokoira, Beagle, Saksanpaimenkoira + joku noutaja

Olin aivan varma, että täältä suunnalta ei löydy ketään. Mutta sinä siinä, asustat aivan tässä naapurissa!

Itse asustan 10v Cockerspanieli nartun ja nyt eilen kotiimme saapuneen 6kk ikäisen sakemannia muistuttavan sekarotuisen nartun kanssa Halikossa. Vanhus viettää eläkepäiviään ja nauttii pienistä puistolenkeistä ja uimisesta, mutta tuolla nuorokaisella riittää puhtia. Tänään viimeksi mentiin 4km lenkki ennenkuin alkoi väsyttää, illalla ehkä uimaan jos tämä helle jatkuu .

Tulemme kaikki muiden koirien ja ihmisten kanssa toimeen, mutta Jade (6kk) haukkuu muille koirille aluksi ja sitten alistuu täysin. Niin ja voi luoja sitä vetämistä, rauhoittuu kyllä pidemmän lenkin ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, kun tajuaa ettei pääse yhtään sen kovempaa vaikka kuinka kiskoisi ;)

Allekirjoitus:
Vastauksesi

• Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat lähettää foorumille viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
Paikalla on: 1 vierasta ja 0 jäsentä Eniten käyttäjiä paikalla: 84 (11 Maalis 2010 11:32)