Foorumin etusivu Vastaa Tilastot Rekisteröidy Etsi Käyttäjälista

Sekarotuiset.net:in foorumi: Koirasisaruksia etsiville Emä saksanpaimenkoira/isä saksanseisoja syntynyt 1.2.2009 (Lehmossa)

Kirjoittaja Viesti

Onko kellekkään tulossa pentua tuosta pentueest? Tänne olis maaliskuun viimeisenä viikonloppuna tulossa yksi urospentu.

Allekirjoitus: JaNNu + karvakorvat

Pentuja oli yhteensä 6. Kasvattaja kertoi kahden lähteneen Lappeenrantaan, yksi Lieksaan ja kaksi minun tietojen mukaan jäi tänne Joensuuhun. Miulle tuli yks ja toinen pidempi karvanen pentu oli jääny keskustan alueelle. Jos jollakin pentu tästä pentueesta niin ottakaa yhteyttä, olis kiva vaihdella kuulumisia ja nähdä minkä näköisiä muista pennuista tuli.

hööh. eikä täällä tosiaankaa ois yhtään Milon veljeä? ois vaan ollu kiva vaihella kuulumisia ja nähä minkä näköisiävturreja muista tuli. :/ noh toivotaan että joku veljien omistajasta eksyis tännekki foorumille.

väliaika tietoja tänne päivittelen. Joten siis yks Milon veljistä löyty, Roki. Ainut pentu Milon lisäks joka joensuuhun jäi. törmättiin ihan sattumalta Rokiin keskustassa kaupan edessä ja siinä sitten kyselin onko lehmosta pentu lähtösin ja olihan se. Vielä siis kadoksissa 4 veljeä. Parin kadoksissa olleen nimet tiiän: Domi ja Riki.

Löysinhän mä Rikin sisaruksia jostakin. Elikkäs Riki on minulla täällä Haapavedellä. Ei tullu rikistä lintukoiraa vaikka kovasti niin suunniteltiin mutta kyllä se TOKO:ssa on jotenkuten menny

Allekirjoitus:

Oi toinen Milon sisarus. Kauheemmi en oo täällä kerenny palstailee, ku vauva tosiaan vieny nyt niin paljon aikaa ja jotenki eksyin tuonne vauva palstoille. nyt taas tänää aattelin pitkästä aikaa tulla täällä kirjottelee.

Vastauksesi

• Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat lähettää foorumille viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
Paikalla on: 1 vierasta ja 1 jäsentä (Jemina) Eniten käyttäjiä paikalla: 84 (11 Maalis 2010 11:32)