Foorumin etusivu Vastaa Tilastot Rekisteröidy Etsi Käyttäjälista

Sekarotuiset.net:in foorumi: Pentukeskustelu Pentu tulossa! Yleisketju pennun odottajille vol. 2

Kirjoittaja Viesti

Meille tulee Pietarista pieni rescue pentu elokuun alussa <3 Tarkkaa päivää ei ole lyöty vielä lukkoon. Ei jaksais millään odottaa, mutta pakko on saada rokotukset ja passit kuntoon. Roduista ei ole tietoa, mutta luultavasti koiran säkäkorkeus tulee olemaan 30-35cm.

Odottavan aika on pitkä...

Allekirjoitus: odottelee omaa pikkuista <3

toivottavasti kaikki menee hyvin.

Allekirjoitus: Niki - Rotman tai doberweiler synt.10/2008
Älä rakasta mitään omanasi <3

nyt on varmistunut, että voin hakea pennun 9.8

Täällä odotetaan husky-dalmatiankoira sekoitusta. Elokuun puolessa välissä saan kotio hakea pienen tytön <3

Allekirjoitus: Laura ja koirat

^ vitsit, onko mitään kuvia vielä meinaa aika jännä yhdistelmä

Allekirjoitus: Jamesi, avokki & rakkauslapset:
maatiaiskissat viuhti, tipsu, rontti
???x??? = niña

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs018. snc4/34264_411711539868_773804868_4307939_3839667_ n.jpg

Kuva tytöstä <3

On tosi mahtava yhdistelmä! Pentu syntyny valkosena (+ musta silmä ja vähän korvaa) ja nyt on pilkkuja! Syntynyt 22.6 ja varausmaksut ja kaikki tehty. 30 pvä katsomaan pentua. Olen jo kauan haaveillut Toko koirasta ja nyt se toteutuu ensikuun puolivälissä! Rotukoiraa en halunnut kertakaikkiaan siitä syystä, että olen saanut tapella koiranäyttelypiireissä tuon toisen kanssa niin paljon.

Mitenköhän tuo minun pikkunen urosterrieri pärjää isomman nartun kans?!

hiukan tulee mielenkiintosen näkönen varmaan, varsinkin jos on muute dalmiksen näkönen mut esim korvat nousee pystyyn pistät sitten paljon kasvukuvia!

???x??? = niña

Olipa ylisöpö pentu <3

Hahha! Älä muuta sano Jamesi! Meillä ollut nyt 10 vuotta silkkiterrierejä ja nyt vihdoin saan seropin jonka olen halunnut Vähän kyllä pelottaa, mitäs sitten jos saan töitä. Eiköhän me selvitä

Varmasti tulee kasvukuvia!

aivan ihana lutumussukka

Tänä viikonloppuna katsomaan tyärtä Mamma ja Tero silkki odottaa innoissaan!

Kuulkaas huomenna laitan kuvia! Käytiin tänään katsomassa ja on kulkaa niin itsenäinen ja reipas pentu että huhhuh! Pilkkuja enemmän kuin laki sallii Mahtava pakkaus ja mahtava emä ja isä. Huomenna kuvia vaavista! <3 7 viikkosena voin hakea sen eli 10 pvä. Emo jo vieroittanut pennut niin etteivät edes oikeastaan ime enää. Kaunis terve lapsi tulossa

Onnittelut Lauhalle pentusesta! Varmasti tosi energinen tapaus luvassa roduista päätellen Tosi nätti penikka, hauska nähä millanen siitä kasvaa

Allekirjoitus: Kiero Savolaenen :)

Vieläkään en kuvia ole saanut laitettua, mutta kun muuttohumu on ohi niin varmasti tulee!

Noniin laitetaanpa pari kuvaa. Käytiin katsomassa pentua 31.8. Ensiviikolla haetaan se kottiin. Nimi on jo päätetty ja tytöstä tulee Rita. Tässä pari kuvaa ohessa. Tytöllä tuli väsy ku se juoksi pihalla vaikka kuinka kauan. nuupahti sitten portaiden juureen.

Rita

Rita

Rita

ihana toi musta silmä ja muutenki nii lutune<3

???x??? = niña

ihana

Mä lähden maanantaina hakemaan mun koiraani <3 Huomenna lähden ostamaan tarvikkeita pikkuiselle. Koiraportti on jo hommattu, mut kaikki muu onkin ostamatta.

Tänään kävin ostoksilla. Tuli mukaan luita, pari lelua ja kuppeja Hihna onneksi on. Tiistaina hakehmaan Rita tyttö kotiin

huh huh, miten paljon voikaan upota koiran tavaroihin rahaa Nyt on sit palanu tavaroihin ja ruokiin melkein 300e, hakuun tulee menemään n.150e, itse koira maksaa vaivaiset 40e Tulis jo maanantai!!!! Voisko joku kääntää aikaa eteenpäin?

Älä muuta viserrä Taidetaan olla ainoat jotka nyt odottaa tulevaa pentua Sie saat sentään sen päivää aiemmin! Lohduttaudu sillä Mie joudun odottamaan päivän pidempään

Meidän pentu on saanut yskän ja viety eläinlääkäriin Nyt ei sitten ole varmuutta mistään...

Voi ei! Toivottavasti asiat selviää ja pentu on kunnossa!

Ei tule meille koiraa vielä. Nyt pitää aloittaa uusi etsintä. Tuntuu vaan et suomalaisista sekarotuisista pyydetään hirmu summia Rotukoiran saa melkein samalla hinnalla.

No koiratarvikkeet on valmiina odottamassa "sitä oikeaa" <3

Miksette saaneet pentua? :O Oliko jotain vakavampaakin?

Me haetaan huomenna pikku Rita kotiin <3

Mikäli googlen kääntäjä käänsi oikein, niin ilmeisesti ruttoa? Peruin sitten koko homman ja koitan etsiä muualta koiraa. Pentujen selviytymisestä ei ole mitään takeita vielä, niin jotenkin tuntuu piinaavalta odotella. Taidan nyt kuitenkin pelastaa jonkun suomalaisen kodittoman. Tuntuu vaan olevan harvassa ne koirat mitkä voi asua lapsiperheessä tai kerrostalossa.

Harmi että ulkomailla on enemmän sairauksia kuin suomessa. Suomi on tosi tarkka onneksi nuiden asioiden kanssa Me haetaan tänään Rita kottiin

anzu79: Tuntuu vaan olevan harvassa ne koirat mitkä voi asua lapsiperheessä tai kerrostalossa.

Joo tuntuu, että mikään kodinvaihtaja ei sovi kerrostaloon. Vähän oon katellu jos Nikille nartun ottaisi kaveriksi. Voisi olla vähän vanhempikin, mutta kuitenkin nuormpi kuin Niki =) No etsintä jatkukoon...

mut taas loppupelissä kerrostalossa asuva koira saattaa saada jopa enemmän liikuntaa kuin esim rivi tai kerrostalossa asuva. Kerrostalosta on pakko lähtee viemään lenkille, mutta taas omakotitalossa on helpompaa päästää omalle pihalle vaan. Tietenkin kerrostalossa voi haukkumisongelmat olla huono juttu.

Ihan tätä samaa olen miettinyt. Samoin kun isojen koirien pentuja ei anneta kerrostaloon. Ajatellaanko tässä sitä, että koira ei pääse riekkumaan vapaana tarpeeksi vai mitä.

Vastauksesi

• Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat lähettää foorumille viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
Paikalla on: 2 vierasta ja 0 jäsentä Eniten käyttäjiä paikalla: 84 (11 Maalis 2010 11:32)