| Kirjoittaja |
Viesti |
|
|
Koitin saada avataria laitettua mutta liekö kuva sitten liian suuri...?Monilla näkyy vain olevan niin hyviä kuvia että ihan karehdin... milläs ihmeellä mä nyt sitten saisin sopivan kokosen kuvan...
|
| Allekirjoitus: |
- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan - |
|
|
Paintilla esimerkiksi voi kuvia pienentää, oletko sitä kokeillut? Painaa kuvan päästä toisella hiirennapilla ja valitsee MUOKKAA. Sitten Paint-ohjelmassa KUVA, sieltä VENYTÄ TAI VIISTOTA ja siihen laittaa molempiin kohtiin pienemmät prosentit. Sillä tavalla mie kuvani pienennän.
|
Kisu, leonberg-pyreneittenmastiffi synt. 9/06 |
|
|
Timotei_: Koitin saada avataria laitettua mutta liekö kuva sitten liian suuri...?Monilla näkyy vain olevan niin hyviä kuvia että ihan karehdin... milläs ihmeellä mä nyt sitten saisin sopivan kokosen kuvan...
Jos ei mitenkään sinulta itseltäsi onnistu, lähetä haluamasi kuva minulle:
yllapito@sekarotuiset.net niin muokkaan sopivaksi.
|
|
|
|
Minäkin olen kyllä kokeillut monen monta kertaa eikä ikinä onnistu, vaikka kuinka pieneksi laittanu. 
|
<3 |
|
|
No Flikka kanssa, kuvaa vaan tulemaan miulle, niin eiköhän niitä sopiviksi saada muokattua 
|
|
|
|
Kokeillaan... Pistän sitten tulemaan jos ei onnaa...
Toksia...
|
|
|
Aikas tota pieneksi tulee noin paintilla...
|
|
|
^Laitoin sinulle yksityisviestin, käy katsomassa 
|
Kisu, leonberg-pyreneittenmastiffi synt. 9/06 |
|
|
Tsek in...
Koitan saada asu laitettua spostilla pari mahdollista kuvaa myös banneri ehdotukseksi... Tökkii vain hotmailin tiedoston lataus...
|
|
|
^Meiliä lähetetty takaisinpäin.
|
|
|
|
*hakkaa tietokonetta seinään*
Yritin äsken muokata hpn skanneri ohjelmalla yhtä kuvaa ja sieläpä oli tällanen mahtava toiminto että tallensi sen vanhan kuvan päälle!
Onneks oli vielä kamerassa tallessa...Huh! 
|
|
|
Do dii.
Nyt on Timotei_llakin sopiva avatar, niin joutaa tämä ketju kiinni.
Eipäs sitten laitetakkaan kiinni.
Ongelmia jos ilmenee avattaren laitossa, niin tämä on oikea ketju asiaa käsitellä.
|
|
|
|
Minkä kokoinen tuo avatar kuva pitäisi olla? Jos jaksais ite värkätä avatarin vihdoin ja viimein.
|
Rohkeutta on tehdä se, mitä pelkää. Ei voi olla rohkeutta, jollei tunne pelkoa. Eddie Rickenbacker |
|
|
Ohjeet tulee kyllä avatarin latauksen yhteydessä...
max. 10kt 130x130
|
|
|
En saa vaihdettua avatarta tai siis vaihtuu kyllä asetussivulle, mutta muualla näkyy vanha kuva. Missähän vika?
|
http://leevuska.vuodatus.net/
Jokainen pesty koira pitää pyhänä velvollisuutenaan liata itsensä niin pian kuin mahdollista. -Clara Ortega-
Peppi 11/2006 & Leevi 12/2007 |
|
|
On tuo näköjään vaihtunut vai onko vielä väärä? Jos on oikean kokoinen niin muistitko varmasti tallentaa muutokset? Joskus oon huomannu, että sen saa tehdä pariinkin oteeseen, jotta jää pysyväksi.
|
Donna, kultainennoutaja/karjalan karhukoira cocktail 7.2-03
Rontti, saksanpaimenkoiracocktail -09 sekä pikkusakki. |
|
|
Nähtävästi vaihtui melkoisella viiveellä Odotan seuraavalla kerralla siis ainakin sen puoli tuntia. Juuh ja oli oikean kokoinen ja tallentelin, mutta muutokset siis tulivatkin hitaammin voimaan. Ei pidä siis olla liian kärsimätön 
|
http://leevuska.vuodatus.net/
Jokainen pesty koira pitää pyhänä velvollisuutenaan liata itsensä niin pian kuin mahdollista. -Clara Ortega-
Peppi 11/2006 & Leevi 12/2007 |
|
|
Heh. Eipä se oo niin justiinsa Pääasia, että nyt näkyy.
|
Donna, kultainennoutaja/karjalan karhukoira cocktail 7.2-03
Rontti, saksanpaimenkoiracocktail -09 sekä pikkusakki. |
|
|
katos, en huomannut katsoa tätä keskusteluketjua... :P Laitoin uuden tuonne, minkä voi poistaa hooh.. hyvä minä Eli en itekkä saa avataria itelleni, valitttaa että on suuri tai muuta virhettä,vaikka on kooltaan alle 10kt ? mäki tahon avatarin.. apua tarttis, kiitos 
|
Tunturin rinnettä astelee harmaa susi.
Sen askeleissa näkyy kokemus,
ja sen silmistä voi lukea viisauden,
jonka vain erämaa pystyy opettamaan |
|
|
En onnistu minäkään avatarta lataamaan vaikka kuva on noin 7kt. Missä lie vika.. täytyypä tutkailla.
|
|
|
|
^Väärä tiedostomuoto tai liikaa pikseleitä?
|
"Life sucks and then you fucking die, you know!" -Ozzy Osbourne-
<3 Spk/rtw/labukka Zera (03/03) ja löytökoira Mishka (11/03) <3 |
|
|
Mä en saa kuviani pienemmiksi ku 40kt, sen jälkeen kuva on niin pieni, ettei siitä saa mitään selvää.
Miten ihmeessä kuvan saa 10kt:ksi ilman että se on niin avuttoman pieni?
|
|
|
|
Lähetä kuva miulle sähköpostiin, yllapito@sekarotuiset.net niin eiköhän tuo onnistune.
|
|
|
|
Ei onnistu sitten millään avatarin lataus. Oon kääntäny ja vääntäny kuvaa täältä löytyvillä ohjeilla paintia käyttäen, mutta oon vaan niin onneton tän tekniikan kanssa... Että voisko joku auttaa???
|
Topi (saksanpaimenkoira/afgaaninvinttikoira)3/09 |
|
|
Kuvan koon voi hyvin tarkistaa menenällä omiin kuvatiedostoihin ja viemällä hiiren kuvan päälle, aukeaa ikoni jossa näkyy kuvan tiedot jossa myös koko. Siitä hyvä tarkistaa kuvan koko, ja pienentää/suurentaa vielä tarvittaessa.
|
Maailma on olemassa vain sinun silmissäsi - sinun käsityksessäsi siitä.
Voit tehdä sen niin suureksi tai pieneksi kuin haluat."
Albert Camus |
|
|
Kiitos vaan Susannalle. Kuten näkyy, onnistuin jopa liittämään kuvan tohon.
|
|
|
Hyvä, hyvä, hyvä!
Niin ja jos muillakin vielä avatarin lisäys tökkiipi, voi myös miulle niitä muokattavaksi lähettää:
orghideia@hotmail.com
|
Maailma on olemassa vain sinun silmissäsi - sinun käsityksessäsi siitä.
Voit tehdä sen niin suureksi tai pieneksi kuin haluat."
Albert Camus |
|
|
Kyllä taas tökkii. Mulla koko 90 x 68 mutta kilotavuja 13,3, en ymmärrä miten on mahdollista. Jos vielä tosta pienennän sitä ei ees nää. Ja kuva menee ihan mössöksi...
|
Lemmikkini:
Mosku (Chihu+Japanese Chin) synt.14.2.2009
Akvaariokala Musti
Yksi sika (löhöää sohvalla) |
|
|
susanna
Kiitos muokkausavusta!
Vähän aikaa meni ennen kuin tajusin ladata ne viestin kuvat työpöydälle ensin ja sitten siirtää ne tänne...ihan vaan pari tuntia...
Tytär lupasi oppitunnin Paintista. Jospa oppisin vähän itsekin jossain vaiheessa.
|
Koiran paras ystävä on hyvin opetettu emäntä. |
|
|
Miten päin rodut menivät emän ja isän osalta, kumpi oli kumpi?
Topin emä on skp ja isä afgaani. Ikää on nyt 10 vk. Ja kasvaa kovaa vauhtia. Kovin on pitkät jalat täälläkin, ja valtavan kokoiset nuo korvat. Häntä on kyllä ihan afgaanilta, tommonen pötikkä joka vähän kääntyy ylös päin. Oon koittanu laittaa kuvia enemmänki tänne mutta enpä oo onnistunu. Tai siis se kuvien lisäys onnistuu aina, mutta jotenkin ne sit aina hukkuu... Osaako kukaan sanoa että minne??? Niin kun tossa aiemminkin kirjotin, niin oon aika onneton tän tekniikan kanssa. Mutta pakko on vaan yrittää.
|